• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

alfabetisch zoeken in formulieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepe100

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Ik heb een klein vraagske,

Heb met formulieren een keuzelijst met invoervak gemaakt, staan ongeveer een 100-tal namen in, alfabetisch gesorteerd. Graag zou ik willen dat je deze gegevens snel kan terug vinden in deze keuzelijst. Iemand zijn naam begint met een S, door op de toets s te drukken dat hij automatisch naar de namen met een s springt.... Kan zo iets? en hoe doe je dat dan...

Met de keuze voor Invoervak met keuzelijst uit de werkbalk 'Werkset besturingselementen' lukt dat wél. Waarom niet met 'formulieren' weet ik niet.
Ook ik ben benieuwd naar een eventuele oplossing

Valijn zei:
Met de keuze voor Invoervak met keuzelijst uit de werkbalk 'Werkset besturingselementen' lukt dat wél. Waarom niet met 'formulieren' weet ik niet.
Ook ik ben benieuwd naar een eventuele oplossing

Kan je me een voorbeeldje laten van hoe je dat doet, ben het niet gewoon om met die dingen te werken

mercikes

Hallo Pepe,

Misschien is bijgevoegd progje iets wat je bevalt.

Kijk er eens naar en ik hoor er wel van.

Suc6 ermee.

Groeten

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan