StephenL1991
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 apr 2009
- Berichten
- 7
Goeiemiddag,
Ik ben stage aan het lopen op het gemeentehuis van Sint-Truiden (België).
Nu heb ik hier een database van printers en nog andere dingen.
Deze moet ik alfabetisch sorteren, maar dat zijn zo'n 40 pagina's en dat moet met Excel ook gaan. (De versie is Excel 2003).
Een voorbeeld hoe het is opgemaakt:
Het zijn 3 samengevoegde rijen die samen moeten blijven (belangrijk!)
-Printernaam
-Naam van persoon
-IP-Adres
(dit herhaalt zich 11 keer op een pagina)
MAAR, alleen de naam van de printer moet alfabetisch gesorteerd worden, dus een voorbeeld van een printernaam: HPLJ12345, dan moet het eerst alfabetisch gesorteerd worden, en daarna alfanumeriek.
In de bijlage heb ik een voorbeeld gemaakt van zo'n blad. Ik kon de echte gegevens niet nemen omdat dit vertrouwelijke gegevens zijn.
Alvast dank bij voorbaat
StephenL
Ik ben stage aan het lopen op het gemeentehuis van Sint-Truiden (België).
Nu heb ik hier een database van printers en nog andere dingen.
Deze moet ik alfabetisch sorteren, maar dat zijn zo'n 40 pagina's en dat moet met Excel ook gaan. (De versie is Excel 2003).
Een voorbeeld hoe het is opgemaakt:
Het zijn 3 samengevoegde rijen die samen moeten blijven (belangrijk!)
-Printernaam
-Naam van persoon
-IP-Adres
(dit herhaalt zich 11 keer op een pagina)
MAAR, alleen de naam van de printer moet alfabetisch gesorteerd worden, dus een voorbeeld van een printernaam: HPLJ12345, dan moet het eerst alfabetisch gesorteerd worden, en daarna alfanumeriek.
In de bijlage heb ik een voorbeeld gemaakt van zo'n blad. Ik kon de echte gegevens niet nemen omdat dit vertrouwelijke gegevens zijn.
Alvast dank bij voorbaat
StephenL