Algemen handtekening maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krijn12

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2012
Berichten
6
Hallo,

Binnen ons bedrijf wil ik graag één handtekening. Nu is het namelijk zo dat iedereen ooit eens een handtekening heeft ingesteld maar dit moet allemaal gelijk worden.

Het gaat om de gegevens, het bedrijfs logo en een facebook en twitter logo. Deze logo's moeten weer een hyperlink bevatten naar de betreffende pagina. Het gaat om Outlook 2010, en ik heb het geprobeerd door eerst met Publisher een afbeelding te maken en dan deze als afbeelding toe te voegen in een handetekening van Outlook, maar dan werken de 3 verschillende hyperlinks niet meer.

Weet iemand een programma/manier om dit voor elkaar te krijgen?

Alvast bedankt,

Mvg,

Krijn
 
In Outlook 2010 is het vrij simpel om een handtekening te maken, hier zijn geen externe programma's voor nodig. ga naar Bestand > Opties, in het dialoogvenster klik je links op 'e-mail' en dan rechts op 'handtekeningen...'

Je kan net als in Word hier tekst in zetten, en afbeeldingen een link achter de afbeelding zetten. Klik op een afbeelding, en dan kan je in de werkbalk op het wereldbolletje klikken om een link achter een afbeelding te zetten.
 
Generieke emailondertekeningen moet je met een extern programma maken. Deze kosten geld . Kijk eens bij Symprex.com, of exclaimer.nl voor voorbeelden van deze software.

En even over de voorgaande adviezen. Maak een emailhandtekening nooit met Word of Publisher. De html/css code die gegenereert wordt is veel te ingewikkeld voor het gemiddelde emailprogramma. Je kunt er dan bijna zeker van zijn dat je handtekening niet overal correct wordt weergegeven. De voornoemde programma's houden hier rekening mee.
 
Zo ging het inderdaad, maar je kunt deze afbeelding niet verslepen en mooi naast/onder elkaar zetten en het moet dan voor circa 25 personen zo gedaan worden, gaat veel tijd in zitten.

Dan lijkt mij zo'n programma beter, ligt eraan wat het kost natuurlijk. Maar er is dus geen gratis hulpprogramma ofzo voor?

Bedankt,
 
Ik heb ooit in Excel een handtekening generator gemaakt. Echter is het definieren van de handtekening nog wel aardig wat werk. Nadeel is ook dat je nog steeds geen controle hebt over wat eindgebruikers voor fraais met de bedrijfshandtekening doen. Met die andere oplossingen wel, omdat de handtekening pas bij het verzenden van de email door het systeem zelf wordt toegevoegd.
 
Hmm oke, maar die kun je dan wel met 3 afbeeldingen en 3 aparte hyperlinks invoeren?
Want dat is de bedoeling
 
Volgens mij is het ontwerp volledig vrij. Dus die linkjes en afbeeldingen zal wel lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan