algemene grafishe probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zehsebas

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Hey helpmij

Sinds gister heb ik Mirrors Edge gespeeld, top spel, erg zwaar voor de grafische kaart.
en voordat ik ging slapen kwam ik bij een gedeelte waar ik naar een helikopter moest springen. Hier was mijn PC het echter niet mee eens. En besloot maar de big boom te maken. Een groot blauw scherm met de woorden Dump. En ik bleef zo achter :eek:.
Marja, nadat hij een dump ofzo deed, crashte hij en viel hij uit. Toen ben ik dus maar gaan slapen. De volgende dag ik mijn pc EXTREEM sloom. Dus ik wou Mirrors Edge weer starten, maar ik zag alleen het trademark filmpje, intro filmpje, maar als je in het ''ingame'' menu komt, dan is hij blanco en doet het niks meer. :eek:. Dus ik dacht meteen, misschien ligt het aan de kaart, ik dus bij ATI even kijken. Test Rus. Ok daar klik ik op. En het enigste wat ik krijg zijn balken met kleurjes :eek:. En heel soms krijg ik ook zomaar een geeld scherm voor 10 seconde ofzo :eek:.

We hebben het hier over:
ATI Radeon 4800 Series
AMD Quad Core
Vista
Goed werkend tot gister.

Help! wat moet ik doen. : (

Nu zou het handig zijn om aan te geven wat er precies in het blauwescherm stond. Dump staat er altijd in onder op het scherm en zegt dus niets over het probleem.
bsod_big.gif

Kijk eens of je het dump bestand kan vinden en post dan de inhoud hier. Deze kun je vinden in c:\windows\minidump.

Plaats het hele bestandje eens als bijlage. Mits die niet te groot is.

U bent niet bevoegd om dit bestand te openen.
Neem conatct op met u systeem beheer..

Maar volgensmij is het probleem al opgelost.
Ik heb mega veel files verwijderd, en daardoor gaat hij weer snel.
Bij Mirrors Edge had ik een programma aanstaan dat alles MEGA sloom maakte
FysicsEngine ofzo? Not shure, maar ik zag niet echt verschil bij on of off.
Dus die doet het nu ook weer goed.

Maar toch bedankt voor je inzet! :D

er zit wel degelijk verschil in on en off.. met physx..

probleem is dat het bij veel mensen problemen geeft ondanks dat hun videokaart het echt wel aan kan.

mijn videokaart kan mirror's edge makkelijk aan maar als ik de physx aanzet loopt hij bij bepaalde stukken vast en crasht de game.

dus voor de mensen die problemen ervaren physx uitzetten en opnieuw proberen.

er zit wel degelijk verschil in on en off.. met physx..

probleem is dat het bij veel mensen problemen geeft ondanks dat hun videokaart het echt wel aan kan.

mijn videokaart kan mirror's edge makkelijk aan maar als ik de physx aanzet loopt hij bij bepaalde stukken vast en crasht de game.

dus voor de mensen die problemen ervaren physx uitzetten en opnieuw proberen.

Als jij het over Mirrors Edge hebt waarmee het stopt. Moet je even de Patch installeren die kort na de release kwam. (Anti Phyxs crash)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan