Alienware laptop m18x BF3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja moet lukken, maar als je zoveel gaat uitgeven aan een gamelaptop, waarom geen desktop PC?
Want als je dat uitgeeft aan een desktop is die een stuk beter.
 
je kan hem op ultra spelen maar je moet dan wel de fsaa uit zetten
 
ik heb altijd het gevoel dat je voor alianware meer betaald voor de looks dan the inside maar ik kan het oko mis hebben natuurlijk
 
ik heb altijd het gevoel dat je voor alianware meer betaald voor de looks dan the inside maar ik kan het oko mis hebben natuurlijk

Dat is gedeeltelijk ook wel zo, maar "Game laptops" zijn altijd wat duurder, plus het merk, maakt het wat duurder.
Maar kijk naar een Game laptop van MSI die kosten bijna evenveel.
 
dat klopt ... je betaalt ook meer voor de looks
Maar alienware is dan ook een van de weinige laptops waarop je ook degenlijk kan gamen daarom dat mensen hier ook zo eel voor betalen.
Als je effe zoekt kan je ook de laptop van MSI vinden , die hebben betere hardware en zijn een stuk goedkoper , <-- hebben ook meestal Gaming looks en sommige zijn zelfs mooier als een alienware.
 
Dat bedoel ik :p

Maar zoiezo @Mr Bean
Wil je persé een game laptop? Voor dat bedrag heb je een hele mooie Game PC, die zijn een stuk krachtiger.
 
bedankt voor alle antwoorden, maar in de link staan 3 laptops, en mijn vraag was welke laptop geschikt was om battlefield3 in ultra kwaliteit te spelen, of zijn ze alle 3 geschikt daarvoor?
 
de duurste ... die heeft een dual gpu van hoge kwaliteit.
kan je bf3 mee maxen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan