ALIGN=left, middle, right volstaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy_n

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Hai de NOOB vraagt,

is er een optie "een command" om je plaatje of in mijn geval een Navigatiebar iets uit de kant te zetten.

Als ik ALIGN=right, doe zit mijn navigatie balk helemaal tegen de rechterzijkant aan.

ik wil hem een cm of 3 uit de rechterkant hebben.

ik heb overal (tenminste veel html hulpsites bekeken) maar zie nergens of dit uberhaupt wel kan

ow, ik zie nu dat dit (ALIGN=right) niet werkt bij mijn navigatie balk script. bij plaatjes doet ie het wel.

help me please

In een tabel zetten?
Eerste cel width="70" en in tweede cel je navigatie.
Is je site te zien?
URL?

:cool:

Maak een table aan en zet daar cellpadding="15" bij of iets dergelijks.

Nee site is nog niet geupload, ik kan wel html text hier plaatsen, maar dat wordt dan morgen, want ik zit nu op mijn werk.....

groetjes Roy

Het heeft wat geduurd maar....hier is ie dan!!!

http://home.hccnet.nl/r.nathalia/Living and giving/

Ik heb de afgelopen tijd veel met tabellen lopen vechten maar ik krijg het niet voor elkaar..... cellpadding, td, celspacing, width en high het lukt me echt niet.

Als je de bovenstaande link hebt bekeken dan zie je dat de tekst onbewerkt staat. mijn uiteindelijke doel is, om de tekst naast de foto en onder de balk te krijgen. mij lukt het niet misschien kunnen jullie mij helpen.

alles op zijn tijd, maar als jullie mij sucsesvol hebben geholpen met de tekst op de juiste plaats te zetten, dan zou ik het daarna willen hebben over mijn navigatiebalk die wil ik namelijk rechts boven de horizontale balk misschien is dat de zelfde handeling ik weet het niet maar zou het ooo zo graag willen weten

Bvd Roy

Hai peter, en andere lezers

helemaal topie

kijk maar
http://home.hccnet.nl/r.nathalia/Living and giving/

Maar ik ben er nog niet helemaal, want zoals je ziet wil ik de navigatie boven de gekleurde balk. En de tekst (content) wil ik ook wat naar boven hebben.

kan die tabel niet helemaal tegen de bovenkant.???

Of met welk command kan ik de tabellen vrij bewegen. heb uiteraard zelf ook geprobeerd, maar er veranderd niets na mijn wijzigingen

Totzover heel erg bedankt (meester':thumb:')hoop dat je me verder wilt helpen

Ja helemaal gelijk :confused:

Dom Dom Dom

het is gelukt, thnks allemaal die mij geholpen hebben als ik iets terug kan doen...heb alleen verstand van sex :p ja en frames dan he een beetje

bedankt jongens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan