Alinea bovenaan de pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

RAFCRIK

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Berichten
29
Ik ben mijn masterverhandeling aan het schrijven, en de bedoeling is dat twee verschillende alinea's niet gescheiden worden met een witregel, maar door een inspringing op de eerste regel van de nieuwe alinea. Tot daar geen probleem, ik maak een sjabloon "Niet-eerste alinea" die altijd met een inspringing begint, en ik zorg ervoor dat "Standaard" altijd overgaat op "Niet-eerste alinea".

Het probleem is echter dat als een alinea op een nieuwe pagina begint, ze die inspringing niet mag hebben, ongeacht of er alinea's voor kwamen op de vorige pagina.

Kan ik dat automatisch instellen op één of andere manier? Anders moet ik op het einde dat allemaal manueel gaan nakijken...
 
Hoi,

'Vreemd...' want normaal geldt deze regel alleen voor de eerste alinea van een nieuw hoofdstuk.
Wanneer je handmatige pagina-einden gebruikt, kan je de combi: pagina-einde/NEA (niet eerste alinea :p) gebruiken bij zoeken-en-vervangen.
 
Het gaat niet over handmatige pagina-eindes he. Gewoon als een alinea (omdat de vorige pagina vol zit) op de volgende begint.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan