All-in one doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clank

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2007
Berichten
130
Ik heb een all-in-one van lexmark x2350. Als ik iets wil printen/scannen doet hij het heel even en dan heeft ie geen zin meer en kapt ie ermee

weten jullie wat ik kan doen voordat ik het helemaal sloop?
 
Ik heb een all-in-one van lexmark x2350. Als ik iets wil printen/scannen doet hij het heel even en dan heeft ie geen zin meer en kapt ie ermee

weten jullie wat ik kan doen voordat ik het helemaal sloop?

Verwacht je nu echt een zinvol antwoord?

Je vraag is ongeveer vergelijkbaar met : ik heb een Fiat en als ik start loopt de motor even en daarna stopt íe. Weten jullie wat ik kan doen voordat ik het helemaal sloop?

Daar kunnen we toch niets mee...............?
 
Verwacht je nu echt een zinvol antwoord?

Je vraag is ongeveer vergelijkbaar met : ik heb een Fiat en als ik start loopt de motor even en daarna stopt íe. Weten jullie wat ik kan doen voordat ik het helemaal sloop?

Daar kunnen we toch niets mee...............?

OMG! een fiat hebben we ook...

maar ik bedoel: misschien weten jullie oplossingen. Als ik een van mijn geimproviseerde oplossingen ga gebruiken kan het zijn dat ik hem maak of nog verder sloop, en hij is nog niet zo oud dus ik doe liever die eerste met wat hulp
 
juist ja, gedeeltelijk slopen en dan pas vragen of er wat aan het probleem te doen is, in jouw geval het eventjes printen en daarna stoppen ...

Staat op de site van Lexmark (FAQ/troubleshooting) ook niet iets beschreven van jouw problemen??

Edit: als ie er mee stopt met het printen/scannen, waar blijft het papier dan, nog in de printer??
 
Laatst bewerkt:
Dus jij gaat me nou lui noemen:p

hartstikke bedankt ik zal kijken en het vervolg posten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan