All in one pc. Blackscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred321

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2014
Berichten
2
Gisteren had ik een probleem. Mijn all in one PC had een zwart scherm. Hij startte wel op, maar gaf een zwart scherm. Dit had hij al een paar uur.
Stroom eraf gehaald, alle usb apparaten verwijderd. Geen resultaat. Met teamviewer kan ik wel t scherm overnemen, maar kan niks doen ( zie attachment voor wat ik zie op teamviewer).
Vanuit het niets deed hij het weer.

Vandaag heb ik weer hetzelfde probleem. De PC kan ik momenteel niet ter garantie opsturen en ook niet opnieuw installeren aangezien er belangrijke software op staat die ik nu niet kan missen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.


Fred

knip.JPG
 
Hoi Fred321,

Ten eerste, welkom bij helpmij.nl.

Krijg je bij het aanzetten van de pc wel het BIOS-scherm te zien?
 
Nee, ik krijg helemaal niks te zien.

Stroomkabel eruit getrokken, 15 sec powerknop ingedrukt, kabel erin en hij doet het weer, maar ik ben bang dat hij bijvoorbeeld vandaag weer het zelfde probleem geeft
 
:confused: AiO PC ?? ken ik niet :eek: ? ( oof die term ken ik niet :eek: ) ..

Volgens mij video-kaart is echt kapot :(
 
Hoi,

Als hij het nu doet kan je toch die belangrijke software(bestanden( er voor de zekerheid afhalen door op een usb stick te zetten bv. en even aankijken wat er nu gebeurt .
 
Ik kan op 1 of andere manier niet editten, welke pc heb je?
Kzou toch zien dat je de HDD eruit kunt halen, deze in een externe behuizing zetten en vandaaruit je data veiligstellen ... voor de rest is het 'maar' software.
Daarna de HDD terugzetten en vervolgens terugsturen voor garantie ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan