All in one printer inktcardridges probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
hallo allemaal,

we hebben een Hp c5280 all in one printer.
Onze inktcardridges waren leeg dus gingen we voor het eerst vullen bij een winkel.
Toen we thuis waren hebben we de inkt cardridges erin geplaatst.
deskel dicht, maar dan staat erop het het scherm: ''Inktcardridges, Raadpleeg de printerdocumentatie.''

Wat is er aan de hand?

Kan iemand mij helpen?

Mvg Windowdfaq

wij hebben een HP photosmart en die cartridges hebben een chippie. Dus bijvullen heeft geen zin, alternatieven kun je wel kopen. Dan koop je er een los chippie bij met een reset tool.

Ik vermoed dat jouw printer hetzelfde systeem heeft...

wij hebben een HP photosmart en die cartridges hebben een chippie. Dus bijvullen heeft geen zin, alternatieven kun je wel kopen. Dan koop je er een los chippie bij met een reset tool.

Ik vermoed dat jouw printer hetzelfde systeem heeft...

OK, kun je me uitleggen wat een chippie is??

Volgens mij heb je andere cartridges maar het principe zal hetzelfde zijn, lees dit maar, dan snap je iets meer.

Goed gevulde cartridges zijn het halve werk..... waarschijnlijk idd het printplaatje kapot

Even voor de anderen: Ik heb bij de mediamarkt zoon HP all-in-one vissekom gehaald. Altijd gevulde cartridges a 5 euro per stuk. NOOIT problemen en doe er langer mee want die hp cartridges zijn nooit vol....

zowel bij HP als epson of canon kun je makkelijk hervulbare of alternatieve cardridge's gebruiken.
Waar je echter op moet leten is dat je ze vervangt of vult vlak voordat de cardridge die erin zit leeg is!!!!
Zodra hij helemaal leeg is word er iets geschreven dan wel in de printer geheugen of op de printplaat van de cardridge dat hij leeg is en dus niet meerherkend of als vol aangezien.
Kans is dus wel dat als je de cardridge vult hij door de printer word gezien als bijna leeg dus zul je zelf moeten opletten waneer hij weer bijna leeg is.
(Of zo'n setje koopen met chipresetter)

zowel bij HP als epson of canon kun je makkelijk hervulbare of alternatieve cardridge's gebruiken.
Waar je echter op moet leten is dat je ze vervangt of vult vlak voordat de cardridge die erin zit leeg is!!!!
Zodra hij helemaal leeg is word er iets geschreven dan wel in de printer geheugen of op de printplaat van de cardridge dat hij leeg is en dus niet meerherkend of als vol aangezien.
Kans is dus wel dat als je de cardridge vult hij door de printer word gezien als bijna leeg dus zul je zelf moeten opletten waneer hij weer bijna leeg is.
(Of zo'n setje koopen met chipresetter)

Dat verschilt wel per printer.

ik heb hetzelfde probleem

Hoi!

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb net mijn cardridges verwisseld omdat deze leeg waren. Ik had en heb weer originele hp cardridges. Na het plaatsen blijft de melding: printcardridges: Raadpleeg de printerdocumentatie.

Ik heb ook een HP Photosmart C5280 All-in-One.

Ik kan verder ook helemaal niks meer met de printer (niet printen, kopieëren en scannen).

Wat kan ik hieraan doen?

Groetjes!

Het is niet de bedoeling dat je een vraag stelt in iemand anders zijn topic. Graag even een nieuwe vraag openen voor je probleem.
Daarnaast is het topic een jaar oud, om die reden wordt dit topic gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan