Mijn opstarten is veranderd in win 10

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Beste forum leden ik heb problemen met mijn opstaten laptop . Ik strart altijd op zonder wachtwoord of wat anders
Als ik nu opstart dan geeft hij de melding dat hijniet verder kan omdat mijn internet niet goed zou zijn daar klopt niets van dat is 100% in orde dan klik ik op OK dan vraagt hij om mijn naam en wachtwoord in te vullen en dan loopt hij verder goed
Wat mij ook opvalt is dat hij links onder in de hoek 2 accounts van mij laat zien waarom ? ik heb maar 1 account
wat zou er zijn gebeurd ??
mvrg e de waele

En heb je al bij account instellingen gekeken of je er eentje kan verwijderen daar?

Verwijder de laatste update eens of zet je systeem terug naar een datum toen het nog wel in orde was middels systeem herstel.

Ik heb nu sysherstel gedaan maar dat heeft alleen maar nog meer problemen op geleverd.
Ik heb nu veel appas die niet meer werken zoals google mijn ing bank enz energie app enz

Je zal toch duidelijker moeten zijn in wat er dan wel gebeurd.
"niet meer werken" is niet echt een uitleg.

Ja ik heb herstel gedaan maar nu heb ik diverse apps die helemaal niets meer doen als ik er op klik ik zal nu eens proberen naar een datum die nog meer terug gaat ik weet het anders ook niet maar als ik opstart geeft hij de melding kan geen verbinding maken controleer uw netwerk en probeer het later nog eens maar dan doet hij ver niets maar ik zie in mijn scherm linkd onder mijnaccount staan daar klik ik op dan kan ik inloggen met mijn pincode dat heb ik gedaan en dan werkt het wel maar ik kan nergens meer op het net geraken

Is wifi wel ingeschakeld?

Ja want mijn tabled werkt wel en op mijn laptop is er een app die nog werkt en dat is microsoft edge die doet het nog

Alles werk nu weer behalve dat opstarten gaat niet volgens de regels daar moeten we nog iets op zien te verzinnen

En wat is volgens jou "niet volgens de regels" ?

Laat anders even wat screenshots zien.

Terug
Bovenaan Onderaan