all in one vaag print probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Hallo,

wij hebben vandaag een hp 2175 aangeschaft. Leuk ding enzo. scannen en vervolgens printen werkt. kopie maken en printen werkt ook.

Maar als ik vanuit word een brief print dan zijn om de 2 regels vetter afgedrukt.

Wie kent dit probleem en/of weet de oplossing?

tanx

Het is misschien een beetje ver gezocht maar het kan helpen door normal.dot te verwijderen. Als dat niet werkt zou je de drivers voor je printer opnieuw kunnen installeren.

normal.dot? Daarin staan toch de instellingen voor word? Word die opnieuw aangemaakt dan?

Heb het verwijderd geen effect........

Laatst bewerkt:
En als je bijvoorbeeld vanuit notepad print, heb je het probleemd dan niet?

Dat wilde ik er nog bij zetten. dat heb ik later ook geprobeerd idd. en hier print ie goed. een internet pagina printen doet ie weer niet.

ik heb ge[robeerd een nieuwe driver te downloaden dat is ook wel gelukt maar het uitpakken lukt niet.

file corrupted......hier word ik zo moe van. Heb nu op hp stie nog even een proggie gerunt. deze zegt dat ik gene update nodig heb.

ik ga nu de cr-rom is proberen. en ook word opnieuw installeren.

Laatst bewerkt:
driver opnieuw geinstalleerd..........geen verschil. die gedowloade nog een keer gedownload nu begon hij wel maar kon het niet afmaken.

kan het probleem in windows zitten gezien het feit dat een copiee wel goed is?

en zo ja waar?

Ik denk niet dat je er wat aan hebt maar je zou hier kunnen kijken.

Nog bedankt, daar heb ik het idd niet kunnen vinden.

heb een oudere pc van boven getrokken en de printer daarop getest. die print de tekst van 10 regels op 2 vellen uit maar dan op het eerste vel 1 regel en het andere maar 2. er verdwijnen dus 7 regels.....als je het in rood doet, zwart doet ie wel maar zie je ook het effect dat ie regels dikker maakt.

wat zou het effect zijn als de pc niet voldoet aan de systeem eisen?

Morgen ga ik terug, ik wil een andere.

Heb met HP gebelt die wisten ook de oplossing niet heb een nieuwe gekregen nog de zelfde dag :)

Die werkt perfect !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan