All in one

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo ik heb een Hp All in one gekocht. Ik probeer de usb aan te sluiten waarbij ik de volgende melding krijg:

Dit apparaat wordt niet herkend. wie weet wat ik hieraan kan doen ik heb ook al de software geinstaleerd. zonder resultaat

Eerst de software installeren, daarna pas de printer via usb aansluiten op de computer.

Ook, waar steek je de usb in? Voor of achter. Kan namelijk best zo zijn dat jou poorten voor niet zijn aangesloten, maar dat is maar een gok.

Wanneer de poorten niet aangesloten zouden zijn, dan zou je ook geen melding krijgen;)

kan het ook liggen aan een oude computer, ik heb namelijk best een oude.. Me broer heeft de zelfde printen gehaald. Hij heeft zonder probelemen de printen aangesloten alleen hij heeft ze pc pas voor 1000 euries gehaald

Dat krijg je ook nu nog niet, daarom eerst wat vragen:

welke Windows heb je?
wat stond er op de software CD (voor welke Windos versie was íe)?
heb je idd. éérst de software geïnstalleerd en toen pas de printer aangesloten?

Laatst bewerkt:
Laat maar, ik denk dat ik een nieuwe pc ga hale

Heel verstandig!

Het is nog best wel warm, ik heb vandaag een drukke dag gehad, ik ben dus "kriebelig" en desondanks probeer ik ook met jou mee te denken, dus :

zeur niet en geef antwoord!

Laatst bewerkt:
haha, ik ben nu niet meer op die computer en kan u de gegevns niet geven, ik ben u dankbaa

Goed, voor "straf" 2 extra vragen:

hoe oud is de computer -> merk type / processornaam / snelheid én wat is precies het typenummer van de printer. (Vergeet vooral de vragen uit mijn vorige bericht van 19.42 uur ook niet!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan