All-Round pc voor 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Beste mensen,

Ik ben van plan een computer te kopen die 700 euro mag kosten.
Het is de bedoeling dat ik er games als minecraft, gta en grid op kan spelen, maar ook video's bewerken en "gewoon" internetten.

Budget - De computer mag niet meer dan 700 euro kosten.
Doel - Gamen (Minecraft, GTA en Grid), internetten en video's bewerken voor Youtube.
Omgeving - De pc staat in de woonkamer en mag niet te veel geluid produceren. Ik vind het wel wat overdreven om van die fans van 20 euro per stuk erin te doen.
Assemblage - Ik ga de pc zelf in elkaar zetten.

Besturingssysteem - Besturingssysteem heb ik nog liggen, namelijk Windows 7.
Opties / randapparatuur - Randapparatuur heb ik nog. Verder gaat mijn voorkeur voor moederbord wel naar Asus uit. Ook een cardreader is geen overbodige luxe.

Ik heb zelf al een tijd zitten kijken en heb dit gemaakt: **Klik hier**.

Alvast bedankt,
Mvg, Casper

ik heb er eentje voor je samengesteld ---> Naamloos.png die van jou is best wel duur voor die componenten de pc die ik heb samengeteld heb is in alle opzichten beter
je bent het goedkoopst uit als je het besteld bij www.megekko.nl

Laatst bewerkt:
Ik heb gekozen voor een wat duurdere voeding met hoger wattage zodat ik later nog een videokaart erbij kan pluggen.
Verder heeft je build geen moederbord... Dan gebeurt er zo weinig.
Ik heb toch liever het HyperX geheugen, omdat ik die ook al in een ander systeem heb en er heel goed over te spreken ben.
Ook de MSI videokaart blijkt kuren te vertonen na even te kijken op het web.
Zou je alsjeblieft een argument willen geven waarom je voor Intel hebt gekozen?
Heb trouwens ook even bij Megekko gekeken en het is ong. 25 euro goedkoper. Dan ga ik liever naar Alternate, omdat ik daar erg goede ervaringen mee heb.
Alvast bedankt voor de moeite;).

Mvg, Casper

Laatst bewerkt:
dat is wel een grote fout van het moederbord....

ik heb een intel processor gekozen, omdat die simpelweg beter zijn sneller, zuiniger, efficiënter AMD is meer voor als je een wat kleiner budget hebt . Het geheugen wat ik heb gekozen wordt zeer gewaardeerd en heeft een hele goede timing hier kan je er een review over lezen het is wel lang ---> linkhttp://tweakers.net/productreview/73605/crucial-ballistix-tactical-blt2c4g3d1608et3lx0ceu.html
Ik kan niks vinden dat de r9 280 kuren vertoont het is een prima videokaart voor die prijs zou je mij de website willen laten zien waar je het hebt gelezen, maar, omdat ik het moederbord ben vergeten:o moet je toch wat besparen dus dacht ik aan een hd 7950 is minstens net zo goed als de r9 280, maar iets goedkoper.
Met de Intel kan je toch niet overclocken, dus eigenlijk is er geen reden om er een andere processor koeler op te doen. De standaard koelers van Intel zijn in tegenstelling tot die AMD niet zo luidruchtig.

hier een nieuw lijsjte --->Naamloos.png

Hoi,

Sorry dat ik niet antwoordde, druk met school...
Ik heb even op CPUBoss gekeken en het verschilt niet zo heel veel, anders dan de prijs.
Dat RAM geheugen heeft inderdaad goede reviews, bespaar ik weer 10 euro.
Ik heb hem nu met een R7 265, dan ben ik net buiten het budget maar toch goede prestaties.computer.JPG

En link naar MSI klachten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan