casper221
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2012
Beste mensen,
Ik ben van plan een computer te kopen die 700 euro mag kosten.
Het is de bedoeling dat ik er games als minecraft, gta en grid op kan spelen, maar ook video's bewerken en "gewoon" internetten.
Budget - De computer mag niet meer dan 700 euro kosten.
Doel - Gamen (Minecraft, GTA en Grid), internetten en video's bewerken voor Youtube.
Omgeving - De pc staat in de woonkamer en mag niet te veel geluid produceren. Ik vind het wel wat overdreven om van die fans van 20 euro per stuk erin te doen.
Assemblage - Ik ga de pc zelf in elkaar zetten.
Besturingssysteem - Besturingssysteem heb ik nog liggen, namelijk Windows 7.
Opties / randapparatuur - Randapparatuur heb ik nog. Verder gaat mijn voorkeur voor moederbord wel naar Asus uit. Ook een cardreader is geen overbodige luxe.
Ik heb zelf al een tijd zitten kijken en heb dit gemaakt: **Klik hier**.
Alvast bedankt,
Mvg, Casper
Ik ben van plan een computer te kopen die 700 euro mag kosten.
Het is de bedoeling dat ik er games als minecraft, gta en grid op kan spelen, maar ook video's bewerken en "gewoon" internetten.
Budget - De computer mag niet meer dan 700 euro kosten.
Doel - Gamen (Minecraft, GTA en Grid), internetten en video's bewerken voor Youtube.
Omgeving - De pc staat in de woonkamer en mag niet te veel geluid produceren. Ik vind het wel wat overdreven om van die fans van 20 euro per stuk erin te doen.
Assemblage - Ik ga de pc zelf in elkaar zetten.
Besturingssysteem - Besturingssysteem heb ik nog liggen, namelijk Windows 7.
Opties / randapparatuur - Randapparatuur heb ik nog. Verder gaat mijn voorkeur voor moederbord wel naar Asus uit. Ook een cardreader is geen overbodige luxe.
Ik heb zelf al een tijd zitten kijken en heb dit gemaakt: **Klik hier**.
Alvast bedankt,
Mvg, Casper