Alle 3D spellen, zwart screenshot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Pointer

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2009
Berichten
83
Hoi,

Als ik een spel in fullscreen speel, en ik maak een screenshot, en deze plak ik vervolgens in bijvoorbeeld Paint, dan is deze niet meer dan een zwart vlak. Is er een manier om dit te voorkomen?

Ik heb dit probleem bij vrijwel alle spellen in fullscreen, alle spellen die gebruik maken van 3D.
Een 2D spel maakt een screenshot zonder probleem.

Google gaf geen uitkomst voor mij...

Ik gebruik Windows 7 met een gloednieuwe Asus ENGTS250 DI 512MB, DVI, HDMI, PCIe klik.
 
Ja die werkt, maar ik gebruik liever de Print Screen knop omdat hij dan gelijk in mijn Clipboard zit, en ik hem kan plakken in msn om aan een vriend te laten zien... Is er echt geen manier om die knop te laten werken/een programma die de screenshot in het Clipboard zet?
 
Ik heb dit programma getest en moet helaas mededelen dat deze zwarte screenshots maakt :(, misschien een andere oplossing?
 
Volgensmij is het probleem hier dat printscreen een ander deel van het geheugen kopieert dan een 3D game gebruikt voor zijn 3D graphics, iets dat je ook vaak merkt als je een screenshot wil maken van een film.

Veel games hebben daarom een ingebouwde "screenshot" key die je kunt gebruiken om een screenshot te maken; daar zou ik even naar zoeken.
Als die er niet is, ben je waarschijnlijk helaas gebonden aan programma's zoals hierboven genoemd met hun eigen quircks, printscreen gaat gewoon niet werken hiervoor.
 
Volgensmij is het probleem hier dat printscreen een ander deel van het geheugen kopieert dan een 3D game gebruikt voor zijn 3D graphics, iets dat je ook vaak merkt als je een screenshot wil maken van een film.

Veel games hebben daarom een ingebouwde "screenshot" key die je kunt gebruiken om een screenshot te maken; daar zou ik even naar zoeken.
Als die er niet is, ben je waarschijnlijk helaas gebonden aan programma's zoals hierboven genoemd met hun eigen quircks, printscreen gaat gewoon niet werken hiervoor.

Als dat inderdaad het geval is, zou je misschien Xfire oid gaan gebruiken..
Die support een hele hoop games.. Helaas geen clipboard functie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan