Alle Betanden verloren & programma's na installatie vista ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinten132123

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
hallo,

ik had al windows vista premium, nu had ik ook nog Windows vista ultimate gedownload,
ik had er alleen niet bij nagedacht dat dan ook mijn hele harde schijf werd gewist:shocked:
Dus nu heb ik helemaal geen programma's of bestanden meer
ik wou graag weten of er een manier is om de pc terug te zetten naar premium.
of alle bestanden terug te halen???

nou naar premium gaat maar welke merk heb je en is er een recovery of installatie schijf meegeleverd?

en een ultimate downloaden is illegaal!!!!!! diit is een forum waar niets illegaal is!!!!

ow en je bestanden is onmogelijk om die terug te halen.

maar het is vrij stom van je want normaal word er gezecht dat je alle bestanden van die schijf gaat weghalen.

Ik heb wel een recovery schijf maar die is al een tijdje oud dus daar heb ik niet meer al te veel aan.denk ik

Ben bang dat je in dit geval inderdaad alles kwijt bent. Je hebt dan waarschijnlijk niet goed gelezen tijdens het installeren, want het word inderdaad aangegeven dat je oude gegevens verloren gaan.

Je zou eventueel nog een recovery programma kunnen proberen, maar dan moet je even rondkijken op de site hier. Daar heb ik geen verstand van.

Laatst bewerkt:
je zou de hardeschijf uit kunnen bouwen, een nieuwe hd plaatsen waar je windows opzet en daar dan bijv. getdataback op installeren. de hd met de verloren data hang je dan als slave in je pc. via getdataback(of een ander proggie) kun je dan proberen de data terug te krijgen.of je hangt de disk met je verloren data in een andere pc als slave.

Laatst bewerkt:
@dejobse: Graag je toon aanpassen, het download kan best illegaal zijn maar daar gaat de vraag niet over.

Verder stoor ik mij aan deze regel
maar het is vrij stom van je want normaal word er gezecht dat je alle bestanden van die schijf gaat weghalen.
Wat mij betreft valt dit onder "discriminatie op basis van kennis".
Let in het vervolg op je taalgebruikt.

ja sorry ik was niet zo goed gezind toen :o

in het vervolg doe ik zoiets niet meer hoor ;-)

en ik was slecht gezind in verband met de vragen die hier nog open staat, ik krijg e ze niet opgelost

je zou de hardeschijf uit kunnen bouwen, een nieuwe hd plaatsen waar je windows opzet en daar dan bijv. getdataback op installeren. de hd met de verloren data hang je dan als slave in je pc. via getdataback(of een ander proggie) kun je dan proberen de data terug te krijgen.of je hangt de disk met je verloren data in een andere pc als slave.

Ik snap het niet helemaal
zou je het nog eens een keer kunnen uitleggen.
ik heb wel een ext. harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan