Alle email verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Ik heb WinXP geinstaleerd voor het eerst in mijn leven, daarna MacAfee geinstaleerd en daarna eens mijn email geopend.

Ik had 25 nieuwe berichten en begin met de eerste, op het moment ik die aanklik zegt de pc dat ik geen genoeg geheugen heb om dit uit te voeren.
Outlook expres wordt afgesloten, ik start hem weer opnieuw op om tot de schrik te komen dat al mijn email verdwenen is.

Ik heb gauw MacAfee erafgegooid omdat ik al dacht dat het daardoor kwam daar ik ook geen email mocht verzenden maar wel mocht replyen op een email.

Naar mijzelf zenden ging wel maar naar een ander.

Ik vraag mij af of die 25 berichten toch nog terug te halen zijn, ze staan helaas niet meer op de server.

grtjs jjw
 
dbx

Ja en helaas vond ik niks.

grtjs jjw
 
De zoekfunctie van XP is nogal amateuristisch.

Heb je wel gezocht op verborgen items, die staat namelijk standaard uit.

Standaard staat de berichten hier:

C:\Documents and Settings\{gebruikersnaam}\Local Settings\Application Data\Identities\{reeks van getallen en letters}\Microsoft\Outlook Express

Let op: Verborgen Bestanden moet je kunnen zien
 
Inbox en zo

Ja die wist ik ook al, maar dat zijn gewoon de files waarin alles wordt bewaard, nee ik denk zomaar dat macafee ze er gewoon afgegooid heb, ik denk ook zomaar dat ik ze gewoon niet meer terug zie.

grtjs jjw
 
Misschien kun je nog iets opduikelen met 'Restoration'
 
Alles weg, dat is pech

En wat is Restoration, is dit een programma onder windows, of is dit iets anders.

gtjs jjw
 
Proberen....

Ik zal het eens proberen.

Ik hou nooit zo van dat soort progjes maar ik wil wel heel graag die 25 email terug hebben.

Jullie horen het van mij.

grtjs jjw
 
Dank je voor die link Jozo. Ik was em kwijt.
En nu maar hopen dat het lukt.
 
Restoration

Dat is wel een leuk progje dat Restoration, die vind wel een hele hoop terug moet ik zeggen, kun je nagaan wat er allemaal op een HD rind zwerft.

Heb inmiddels de oude postvakken gevonden, ga nu eens proberen die in een map te zetten en dan proberen ze te openen.

grtjs jjw
 
Helaas

Helaas, restoration ziet wel alle mappen maar als ik ze terug plaats in een aangegeven map en daarna outlook epress opstart dan ziet hij die mappen niet, ik denk dat ik me er maar een keer bij neer leg, ik snap helemaal niets van.

Als het belangerijke emails waren dan zenden ze ze nog maar een keer opnieuw.

Toch wel bedankt voor alle hulp.

Grtjs jjw
 
Misschien heeft dat wel weer te maken met je berichten archief. Misschien is dat niet gelijk gebleven.
Jammer voor je!

groetjes
 
Hoi allemaal,
Ik werk al een tijd met DBX-tract, kan de mail zo wel openen, maar laatst had ik er echter 75, die moet je dan stuk voor stuk, dus 1 voor 1 openen, en pas dán kun je ze naar een map in OE "verplaatsen".
Hoezo kan dit niet sneller? Via Verkenner gaat echt niet.
Heb Win98, OE-6, en lees hier allemaal dezelfde klachten, over kan archiefmap niet vinden, en zo wel, kan niet geopend worden. Wat als DBXtract niet bestond? Het ergste vind ik nog die melding "Kan map niet openen, wordt waarschijnlijk gebruikt door OE???
gebruikt..." duuuuuuh, door wie anders?????????
Hoe krijg ik dus 75 mails terug in Postvak Verzonden??
Zonder ze 1 voor 1 te moeten openen, Ben zeer Benieuwd...........
Alvast bedankt en een prettige dag nog, groetjes "kattekop".
 
Tijd voor lezen!

Je kunt in menu extra, opties en tabblad lezen de snelheid bepalen waarmee emails geopend worden sorry ik bedoel worden gezet in de status gelezen, als je dit op zeg nul (0) seconden zou zetten dan kun je daarna alle email met selecteer alles aanklikken, of een aanklikken ctrl a drukken alles blauw en dan slepen.

Alle emails zullen nu waarschijnlijk in een map bij jouw staan bv verwijderen of iets dergelijks.

grtjs jjw
 
dbx-bestanden

Hoi JJW,
bedankt voor een "antwoord" waar ik dus helemaal niks aan heb. Wat jij als antw. geeft, dat wist ik al jaren, Ik had graag antw. op al die andere vragen.....
Waarom kunnen er gewoon géén berichten gevonden c.q. geïmporteerd worden in dat hele OE-gebeuren??
Na heel lang foeteren, ben ik nú zelfs al mijn mails kwijt.

Volgende vraag: ik heb win 98 op nieuw geinstalleerd en OE-6 c.q IntExpl-6 opnieuw geïnstalleerd.
Nou zijn alle dbx-bestanden LEEG!! Mijn nieuwe vraag is dus, kan men die oude mail nu nog steeds terugvinden?? DBX-tract vindt thans alleen LEGE Mappen.
Vriendelijk bedankt voor "nothing" en een heel fijn Weekend........Groetjes..........
 
Ja boos kan ook

nou ach als we mij de schuld gaan geven voor een tip waarvan ik dacht dat het aan lag!!!!! tja dat kan uiteraad ook, ik neem aan dat door mijn truc toch zeker niet al je email verdwenen is, als jij er voor kiest de boel opnieuw te instaleren dan is het logisch dat alle boxen worden geleegd en opnieuw worden aangemaakt, onthou heel goed dat het op afstand bedenken wat het probleem is en eventueel een oplossing toch altijd zeer moeilijk is voor iedereen daar die niet kan zien wat er gebeurdt.
Ik hoop dat het allemaal snel opgelsot is voor je.

Fijn weekend ook voor jouw.

grtjs jjw
 
Jarno??? Waarom krijg ik dezelfde foutmelding in Outlook Express na een email van jou geopend te hebben???
Ik heb alleen jou email geopend en nu heb ik problemen met Outlook. Ik kan de rest niet meer openen... Ik vind dit wel heel frapant.
Zeker nu ik dit bericht zie staan.
Al mijn zeer belangrijke emails niet kwijt.. maar eigenlijk wel omdat ik niks meer kan openen.
Wat is hier aan de hand??
 
Outlook

Vreemd daar ik geen problemen heb, 1x norton heb draaien, via tiscali een abonement heb op een virusscanner voor alle inkomende en uitgaande emails en alle site die ik bezoek ook nog eens worden gecheckd op kwaadaardige componenten.

Ik zou het niet weten???

Na welke email was dat, die laatse met de vraag hoe alles was??

Onthoud wel mensen dat ik niet diegene was die een email naar kattekwaad heb verzonden, ik weet niet eens een adres van kattenkwaad.
Het internet zit vol met kwaadaardige plaatsen en virussen.
Lerosa als je er niet uitkomt hoor ik het wel want we wonen vlak bij. Het wonder team komt zo naar je toe.

grtjs jjw
 
Hoi Jarno, ja dat was na je laatste email.. sinds ik die geopend heb.. is mijn outlook totaal van slag.
Ik kan echt niks meer doen.. geen mails openen, niks doorsturen kom mijn adresboek niet meer in.. helemaal niks. .ik krijg een foutmelding en vervolgens wordt alles afgesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan