Alle emails in postvak in

Status
Niet open voor verdere reacties.

goedlichtJoost

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2012
Berichten
477
Hallo allemaal,

Ik heb met outlook 2007 mappen aangemaakt in postvak in.
Hierdoor kan ik de email beter sorteren.

Maar nu zou ik graag willen hebben dat wanneer ik op postvak in klik. Ik alle email kan zien, en wanneer ik dan op de onderliggende map klik, dat ik dan alleen de email in de map kan zien.

Dus ik zou eigenlijk de instellingen van Postvak In willen veranderen dat deze ook de items in onderliggende mappen laat zien.

Is dit mogelijk??

Mvg
Joost
 
Nee, natuurlijk niet.
Wat je evt. wel kunt doen is zoeken (alles leeg laten, dus geen zoekcriteria opgeven, alles wordt dus gevonden) vanaf Postvak IN. Je ziet dan ook de mails in de submappen.

Andere mogelijkheid zou zijn om, ipv. verplaatsen, alleen de mails te kopiëren vanuit Postvak IN naar die submappen. Dat kun je doen door dergelijke mails met de CTRL-toets erbij vastgehouden te slepen naar de relevante submap waar je de kopie wilt hebben.

Tijs.
 
Hallo Tijs,

Oke ik dacht dat het misschien een instelling was, maar dan doe ik het wel gewoon via de zoekcriteria op "".

Hartelijk dank,

Gr
Joost
 
Ik realiseer me nog een andere suggestie: Maak een map op hetzelfde niveau als Postvak IN, voor mail-items, en noem die (bijv.) Archief
Kopieer de huidige submappen van Postvak IN naar die Archief map map (dus met de Ctrl-toets erbij vastgehouden). Dezelfde hierarchische structuur ontstaat in Archief als in Postvak IN.
Verplaats de mails die nu nog in de submappen van Postvak IN staan terug naar Postvak IN, en ruim daarna die (leeggemaakte) submappen van Postvak IN op.
Nieuwe mails kopiëren in de relevante submap van Archief (dus met Ctrl-toets erbij vastgehouden).
Zo kun je in Postvak IN alle mails handhaven, maar (voor het overzicht) kopieën zetten in de relevante submap van Archief.

Zo maar een suggestie.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan