Alle games - FPS probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaasjan12

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2009
Hallo

Ik heb al een best lange tijd dat ik me erger aan mijn pc..
Het probleem is dat ik na een game instaleren, goed kan gamen zonder lag of wat dan ook..
Maar bij elk spel is het nu al dat ik dan na een paar uur gamen (net geinstaleerd) opeens om de paar minuuten een lag krijg die vreselijk irritant is.
De lag duurt ong 20 seconden en mijn FPS springt dan naar het minimale. (5 FPS max.)
Ik snap niet hoe dit kan..
Ik heb dit probleem nu om de paar minuuten en het is erg irritant.
Na de FPS lag springt hij weer omhoog en kun ik lekker gamen zonder lag. :eek:

Mn pc:
Nvidia 9500GT (up to date!)
Intel Pentium D CPU 3.00 GHz
2 gig RAM
32 bit. Win 7 Ultimate

Ik hoop dat iemand weet wat hier loos is..
Mvg Klaasjan:thumb:

nieuwe cooler er inzetten maar als je daar niet handig mee bent ff naar een computer zaak gaan maar niet dixons of wat dan ook maar echt pc zaak

Er zijn ook wat meer problemen hoor:

Nvidia 9500GT (up to date!) - videokaart totaal ongeschikt om te gamen
Intel Pentium D CPU 3.00 GHz - verouderde processor voor moderne games
2 gig RAM - veel te weinig intern geheugen

Er zijn ook wat meer problemen hoor:

Nvidia 9500GT (up to date!) - videokaart totaal ongeschikt om te gamen
Intel Pentium D CPU 3.00 GHz - verouderde processor voor moderne games
2 gig RAM - veel te weinig intern geheugen

Haha Oke :p
Zal wel even wat betere Vid kaart en proCessor kopen en 2 gb extra ram.. Maar hoe kun ik weten of die nieuwe dingen op mijn moederbord passen?

Gaat niet werken helaas. Op jouw moederbord kun je niet beter met een processor, je hebt dan een hele nieuwe set nodig:

Moederbord
Processor
Videokaart
Ram geheugen
Voeding

Gaat niet werken helaas. Op jouw moederbord kun je niet beter met een processor, je hebt dan een hele nieuwe set nodig:

Moederbord
Processor
Videokaart
Ram geheugen
Voeding
Haha beter dus een nieuwe pc:p
Of kun je me wat anders aanbevelen?

Als ik jou was zou ik gaan spare voor nieuwe pc en het is misschien duur maar je bent dan rond de 700+ kwijt als je echt wat moois wilt zodat je de komende jaren vooruit kan en tip kijk ff op anternate.nl en dan bij pc builder dan klik je bijv een moederbord aan en dan een video kaart die met die moederbord samen werkt zodat je nooit er achter komt van o **** het werkt niet.. (als ik jou btw was ga voor 2 crossfired video kaarten) en kies windows 64bit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan