Alle installaties een File Corrupt Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaveMeijer1987

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2012
Hallo,

Bij alles wat ik wil installeren (verschillende games) , krijg ik een foutmelding dat één van de bestanden corrupt is.
Ik kan dan kiezen: Ignore, Retry of Cancel, met Retry blijf ik de foutmelding krijgen, en met Ignore werken de games niet, omdat er dus bestanden missen.
Draai op Win7 Home Premium, alle ideeën zijn welkom.

Harde schijf eens op fouten scannen met checkdisk.

Krijg je de Ignore, Retry of Cancel bij het lezen van de CD/DVD? Want dan kan je speler vuil zijn (of kapot zijn, gelukkig zijn ze niet meer zo duur tegenwoordig ;))

Dan zou ik nog even je geheugen testen (met memtest86 of zo). Dan heb je de belangrijkste basisstappen gehad.

Ja dat wel, maar het betreft op dit moment alle games, ook die ik hiervoor perfect kon installeren en draaien.. Dus er is iets anders aan de hand. Kan dit misschien door spyware oid komen? heb Mbam en Spybot erop, maar die vinden niks meer.

EDIT- Spybot geeft overigens wel aan:

Fout tijdens controle !: Win32.Autorun.cfto [1 - $95CE1D85] (TRegExpr(comp): *+ Operand Could Be Empty (pos 1)) (Status)

Laatst bewerkt:
Maar even een schopje, nog steeds niet opgelost :( krijg er ook geen verse install van Win7 op. Krijg de melding dat het een verkeerde type partitie is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan