Alle installaties naar C???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik heb problemen met het installeren van programma's, telkens als ik wat installeer dan wordt dat automatisch in C gedaan, ik krijg niet de optie om een eigen map te kiezen waarin ik het programma wil installeren, iemand enig idee hoe dat kan?? en hoe ik dat eventueel kan veranderen??

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Ik neem aan dat je ook wel een D partitie hebt?

Fonz

lees dit eens lerosa hier staat ook een registerwijziging in om het NIET naar C te installeren.

Gebeurt dat met ALLE programma's?
Ik herken het fenomeen met een aantal maar niet allemaal.

Fonz

Het gebeurt niet met alle bestanden, maar bijv wel MsN ontvangen bestanden die zet hij zomaar ergens op c, en sommige gedownloaden bestanden, maar dan ook bij de installaties van die gedownloade bestanden, dan heb je ook geen keuze, maar een spel van een cdrom af pakt hij wel goed.:confused:

die msn bestanden kun je zelf aangeven waar je die wilt hebben in msn>extras>opties>berichten>ontvangen bestanden van anderen opslaan>wijzigen.

ervan uitgegaan dat je msn 6.2 hebt.

Ja dat klopt wel, die kun je aangeven bij MSN maar tijdens de installatie van sommige bestanden kun je geen verwijzing maken naar een bepaalde map waar je heb hebben wilt.

Geplaatst door maikel9
lees dit eens lerosa hier staat ook een registerwijziging in om het NIET naar C te installeren.

Waar is het leesvoer nou ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan