Alle mail is weg en ik kan hem nergens terug vinden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
verdwenen e-mails

Beste Hanny en andere leden,

Gisteren teruggekomen van vakantie (vertrokken op 20 mei) en meteen "verrast" door hetzelfde probleem als beschreven. Al voor 20 mei werd er steeds gevraagd of ik de e-mail wilde comprimeren maar ik heb dit steeds geanuleerd. Gisteren kennelijk per ongeluk op OK gedrukt en meteen de hele Postvak In map en een zelf aangemaakte map leeg.
Heeft iemand inmiddels het probleem op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,
Hoite.

In this situation advise try-dbx corrupt,as far as i know utility is free,tool has many features,software permits to unpack dbx files, where Outlook Express keeps your messages and to retrieve separate files in eml format, that can be restored without errors,program is compatible with Windows Me, Windows 98, Windows NT 4.0, Windows 2000, Windows XP and Windows Vista,program is working in a batch mode and this tool processes very large dbx files, it is better to launch this program on more efficient workstations for fixing Outlook Express corrupted dbx files and Outlook Express dbx corrupt,all emails will be retrieved separately, users can open these files with any email client, compatible with Outlook Express.

Ik heb de dbx bestanden waar je het over hebt gevonden en heb geprobeerd ze te importeren in Outlook maar dit wilde niet lukken.
Deze bestanden kan ik ook niet openen, is dat normaal?
MIsschien een andere manier om de mailtjes terug te vinden en te halen?
Zou het kunnen dat de mialtjes door een virus zijn verdwenen?
Snap er echt niets meer van...
groetjes, Hanny

Beste Hanny,
Ik had hetzelfde probleem, het komt meestal door ruimtegebrek.
Als het goed is zijn dan je dbx bestanden beschadigd. bij mijzelf
had ik maar 20 e-mailtjes terwijl het dbx bestand van postvak in 400 mb
groot was ik heb het opgelost door een repair programma te downloaden en
de dbx bestanden repareren, vervolgens importeer je de e-mailtjes in
outlook express. Dit is zo'n repair programma
url]http://downloads.pcworld.com/pub/new...l/DBXtract.zip
dat is versie 4.50 alles daarboven zijn betaalde programma's.

Laatst bewerkt:
Ik heb het gevoel dat een topic wat 3 jaar oud is niet heel actueel meer is. Derhalve hoeft er niet meer op gereageerd te worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan