alle mails in meerdere mappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albeer53

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2014
Als mailprogramma gebruik ik Windows Live Mail. Als ik mails binnen krijg, komen deze niet alleen in het postvak IN maar ook in een map waarin ik de belangrijke mails wil bewaren. Hoe kan ik voorkomen dat alle mails ook in deze map terecht komen?

Haleu..

Je hebt "ongelezen mail" map (is geen map) want als ze gelezen zijn gaan ze hier uit; correct(?)
Dan heb je postvak in en blijkbaar heb je bij opslagmappen zelf een map gecreert..dan is OK, geen probleem.

Kijk bij mappen>berichtregels - daar kun ej t allemaal regelen:-)

HG Jan

Beste Jan,
De mails in de map ongelezen mails, gaan er niet uit als ze gelezen zijn in de map Postvak In. (ze blijven vet gedrukt) Bij de berichtregels, krijg ik de toestand niet gewijzigd.
Albert

Albert, check of je wel kunt gelezen/ongelezen markeren in het menu(tabblad) start. Check op je kan upgraden naar 2012, mocht je 2011 nog hebben. Lukt dat allemaal niet dan eraf smijten en even opnieuw installeren. Da's weinig werk. HG Jan

Jan, sorry voor de late reactie. Het is al de 2012 versie. Ik ben bang dat ik al mijn contacten kwijt raak als ik deze versie verwijder en een nieuwe installeer. Grt. Albeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan