alle pdf documenten in een map printen als xps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee bij een 32bit systeem niet, of heb jij een 64bit systeem?
 
Weet ik niet. Ik wil het op kantoor gebruiken. Ik zal dinsdag kijken of ik dat kan zien.
 
Er wordt slechts van 1 document een xps gemaakt en er wordt aan mij gevraagd om een bestandsnaam door te geven. Dit is niet de bedoeling. Daarnaast duurt het behoorlijk lang voor de zandloper verdwijnt.
 
En nu nog het antwoord op de vraag in #21
 
Ik moet precies weten wat er wel goed gaat en wat er niet goed gaat.

Na het starten van de macro
Opent de code adobe met het eerste pdf-bestand, doet de code dat?
Opent de code in adobe het opslaan-venster, doet de code dat?
Vult de code in adobe in het opslaan-venster met dezelfde xps-bestandsnaam als de pdf-bestandsnaam, doet de code dat?
Drukt de code op de opslaan-knop en wordt het et bestand als xps-bestand opgeslagen in dezelfde map als het pdf-bestand, doet de code dat?
De code sluit adobe, doet de code dat?

De code begint aan het tweede bestand, doet de code dat?

Het is niet voor niets de je niets vindt op internet, dit is gewoon niet makkelijk vanwege de code en vooral vanwege de communicatie.
 
Laatst bewerkt:
Code zorgt er voor dat opslaan als venster getoond wordt met .xps in bestand naam. Ik moet dan handmatig een naam geven. Opslaan als venster verdwijnt als ik opsla. Verder blijft zandloper lang in beeld, daarna gebeurt er niets meer als zandloper weg is. Als ik een naam opgeef wordt er 1 xps bestand gemaakt. Ik denk van het eerste pdf bestand in de map maar weet dit niet zeker. Verder gebeurt er niets voor zover ik kan zien.
 
Beantwoord stuk voor stuk de vragen in bericht#26 zodat ik precies weet wat er gebeurt

en

Maak eens een afbeelding van het opslaan-als-venster, zodat ik kan controleren als de teksten overeenkomen met de teksten in de code.
 
Laatst bewerkt:
Donderdag ben ik weer op kantoor. Dan zal ik de vragen stuk voor stuk beantwoorden. Misschien morgen al.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan