• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

alle pivotitems tonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cow18

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Berichten
4.276
Besturingssysteem
Windows
Office versie
Excel365
ik heb een beetje een eigenaardige vraag, recent (<2 maand ??) heb ik voor iemand eens een draaitabel moeten maken, waarbij ik vermoedelijk moest groeperen op maand of op weekbasis. Daarbij waren bepaalde weken/maanden niet aanwezig en worden dus normalerwijze niet door de draaitabel getoond. Daar had ik toen iets op gevonden via VBA. Nu heb ik datzelfde nog eens nodig, maar ik weet niet meer hoe ik dat toen gedaan heb en ik vind via "geavanceerd zoeken" ook mijn oplossing hier niet meer terug. Is er iemand misschien die me terug op de goede weg kan zetten of een linkje kan bezorgen naar die topic ?

groeten

bart

PS ik weet natuurlijk ook niet op welke site ik die oplossing postte, dus stel ik 2 maal de vraag http://www.worksheet.nl/forumexcel/vragen/66261-alle-pivotitems-tonen.html#post557682

opgelost via worksheet.nl
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan