Alle program files verdwenen!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobStar

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Major problem.

XP Home.

Ik had al wat problemen met syate pf (zie http://helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=110482) maar dit slaat echt alles! Nadat ik firewall (sygate) heb geuninstalled zijn alle program files verdwenen. Ik kan geen programma meer opstarten. Alles wat er in de program files staat zijn 2 bestandjes: debug.log en sylink.dll
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk en hoe krijg ik alles weer terug?????? PLZ HELP!!!!!!

GrOeT

Laatst bewerkt:
bij systeemherstel kan ik helemaal niks meer doen. Kan geen andere data dan vandaag kiezen... Kan dus geen systeemherstel doen (hoe kan dat nou weer?)

Laatst bewerkt:
Heb je al met zoeken gekeken waar ze gebleven zijn?
Misschien zou je met Restoration alles weer terug kunnen halen mits je nu niet meer aan iets anders werkt op je pc. Anders overschrijf je.

Mocht de bijlage niet doorkomen dan zul je even met Google moeten zoeken

met zoeken niks te vinden. Hoe doe ik dat met restoration? Bijlage komt niet door en als ik bij google op restoration zoek zie ik ook weinig van toepassing.
Wie weet hoe dit heeft kunnen gebeuren?
En waaron kan ik geen systeemherstel meer doen? Hoe kan ik dat weer terugkrijgen?

grtx

Ik zou niet te lang meer wachten met recoveren.

Op download.com is wel zulk programma te vinden, heet recover4all
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=recover4all&tg=dl-2001

Ander kunt ge nog kijken of windows zelf niet naar de jachtvelden is met winxp cd, start uitvoeren, sfc /scannow en een scandisk. Alleen door alle handelingen blijft er steeds minder data over te recoveren.
Daarom beter haasten naar bovenstaande link.

Ik ga niet recoveren. Ten eerste kan ik mijn files in dat prog niet terugvinden. Ten tweede vraagt ie als ik een file wil recoveren groter dan 10 kB om me te registreren voor 70 dollar. Ten derde zijn een groot aantal files overschreven. Ik ga gewoon alle progs (aantal was gelukkig nog te overzien) opnieuw installeren.
Weet iemand hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik raak zo mijn vertrouwen in XP kwijt want stel je voor dat ik Windows of andere vitale progs in dezelfde map had staan; dan was het einde zoek geweest. Ik wil natuurlijk niet dat dit nog een keer gebeurt.
Moet ik voor mijn vraag over dysfunctie systeemherstel een nieuw item aanmaken omdat er misschien op deze manier 2 problemen door elkaar lopen (zeg het maar moderator)...

Sorry, ik heb een verjaardag hier.
Ik probeer het wel naar je op te sturen als je even een pb'tje met je e-mailadres stuurt. Het is progje is waarschijnlijk te groot voor hier.

Beste allemaal,

ik ga niet recoveren. Zou graag respons op de vragen in mijn vorige bericht willen svp

GrOeTeN

Ik heb het over Restoration. Dat is freeware
Daarmee kun je verwijderde files terug halen.
En als je nou nog lang wacht valt er niets meer te restorationnen of recoveren. Dan heb je alles al lang met data overschreven :rolleyes:

Ik ga niet recoveren noch restoreren.

Weet iemand hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik raak zo mijn vertrouwen in XP kwijt want stel je voor dat ik Windows of andere vitale progs in dezelfde map had staan; dan was het einde zoek geweest. Ik wil natuurlijk niet dat dit nog een keer gebeurt.
Moet ik voor mijn vraag over dysfunctie systeemherstel een nieuw item aanmaken omdat er misschien op deze manier 2 problemen door elkaar lopen (zeg het maar moderator)...

groet B

Waarschijnlijk heeft het niets met windows zelf te maken maar heb je data verloren door lost clusters zoals dat geloof ik heet.
Om dit te kunnen repareren moet je scandisk draaien, maar of je de verloren data terug krijgt weet ik niet.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan