Alle programma's: mappen zijn leeg, maar C:Program files: alle mappen zijn vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daytona955

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2011
Berichten
2
Nadat ik gisteren via Malware Bytes het virus Windows Repair heb verwijderd en middels unhide.exe weer al m'n mappen in 'Mijn documenten' zichtbaar heb gemaakt, blijven de mappen onder de start-knop bij Alle programma's leeg. Als ik echter op de C-schijf kijk onder Program Files zie ik wel alle programma's staan en kan ik ook van daaruit programma's opstarten. De tip om een 2e Windowsaccount aan te maken heb ik al uitgeprobeerd maar ook in dat account zie ik hetzelfde. Mijn zoektocht op het web naar advies heeft nog niets opgeleverd vandaar mijn (aan)melding op dit forum. Wat kan ik nog meer doen? Alvast bedankt!
 
Ik heb dit ooit een keer gehad bij een virus. Nadat ik uren bezig geweest ben om het virus te verwijderen werd ik geconfronteerd met jouw probleem. Ergens op internet vond ik toen scripts die de menu's en verborgen bestanden terugbrachten, maar ik kreeg het toen niet helemaal goed opgelost en heb toen maar een nieuwe windows installatie gedaan.
 
Een nieuwe Windows-installatie vind ik wat rigoureus...:confused: Ik wacht nog even andere tips af. Bedankt in ieder geval! Hopelijk is jouw idee plan B...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan