Alle Programma's Veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xeross

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Ik wil de text Alle Programma's in mijn startmenu veranderen in verband met een skin hoe verander ik dat?

Dan zul je de code van Windows in moeten gaan. Dit soort teksten van de "schil" van Windows zit o.a. in DLL-bestanden. Kijk naar het voorbeeld hieronder van de vensters met tekst van het Windows XP Setup-programma, opgeslagen in het "syssetup.dll-bestand". Onder de codes wordt het resultaat van die codes getoond.

syssetupax5.jpg

Laatst bewerkt:
:D
ScreenShot001.jpg

:confused:

ScreenShot003.jpg

Die code zit dus in C:\Windows\Explorer.exe.. Dat is een Protected system file dus is er ook een backup aanwezig in de C\Windows\System32\DLLCache\Explorer.exe..

Maak eerst je eigen backup van het origineel hernoem deze naar explorer.exe_old of zo.
Open dan de explorer.exe uit de dllcache en pas deze aan met reshack zoals boven weergeven en copier deze naar c:\windows..

Windows file protection zal komen zeuren dit kan je negeren, reboot en je bent (klaar)

Let op, je hebt de code van een belangrijk systeembestand gewijzigd dit kan worden opgepikt door bv. virusscanner & co deze zullen dat weer ongedaan kunnen maken.

In het ergste geval breng je je hele systeem om zeep met dit soort fratsen. :evil:.

Alles op eigen risico dus :rolleyes:

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan