Alle Ubuntu versies op USB stick met bootmenu installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmaster329

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Ik wil met een usb stick alle Ubuntu versies erop zetten en dan met een speciaal bootmenu kunnen kiezen welke ik wil installeren.

Voorbeeld:
attachment.php

Bijlagen

• Ubuntu bootmenu.png
    Ubuntu bootmenu.png
    10,7 KB · Weergaven: 141
Laatst bewerkt:
En ik wil drie miljoen...

Wat is nu precies je vraag?

hij wil op zijn usbstick meerdere varianten van ubuntu zetten en er een speciaal bootmenu voor maken, ik zou niet weten hoe je dat wil doen misschien kun je wat met het grub doen?

Kijk eens naar opstartbare cd heeft ook zo'n bestandje dat autorun.ini en nog html bestandjes . en verder moet je weten dat dit bij veel cdschrijf programmas zit dus de mogelijkheid eerst een cd te schrijven en deze dan op je stik zetten kan een oplossing bieden

Kijk eens naar opstartbare cd heeft ook zo'n bestandje dat autorun.ini en nog html bestandjes . en verder moet je weten dat dit bij veel cdschrijf programmas zit dus de mogelijkheid eerst een cd te schrijven en deze dan op je stik zetten kan een oplossing bieden

Dus zoiets als boot.ini op de xp install cd?

Ik ben wel benieuwd of je ook de Ubuntu Server versie werkend hebt, ik wil dit vanaf een CD eigenlijkd doen.
Is dit dus gelukt nu en hoe ziet het menu.lst bestand er dan uit voor Ubuntu Server?
Thanx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan