alle verzonden mails en concepten plotseling weg......

Status
Niet open voor verdere reacties.

nieuwsgierigaag

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Hoi experts,

Ik verzond gister op Windows 10 Windows live mail een mailtje en was plotseling alle verzonden mails en concepten kwijt. Ook de linkjes van 1) ongewenst 2)verzonden 3) verwijderd 4) infected zijn verdwenen in het rijtje waar alleen nog Chello en Postvak Uit onder elkaar over zijn. De ingekomen mails (672 stuks) vind ik nog waar ze altijd stonden en ik heb vandaag weer 2 nieuwe ontvangen.
Wat kan dit betekenen? Kan ik al die zeer belangrijke concepten en ontvangen mails nog ergens terug vinden volgens jullie kennis? Ik ben radeloos hiermee omdat ook mijn aanstaande uit te geven boek bij de concepten zit.
Heel erg dankbaar wanneer iemand mij kan en wil helpen die diefstal terug te draaien zonder verlies.

Heb je misschien nog een chello webmail van je service provider

Laatst bewerkt:
Ha Manamana, dank je voor je reactie.
Hoe weet ik zoiets en waar zou ik die mogelijk kunnen vinden?
Ik heb het werken op de computer alleen mezelf aangeleerd en mis heel veel logica voor de geschoolden in dit digitale wereldje.
Wil je me een hint geven waar jouw vraag op mijn computer te beantwoorden zou kunnen zijn?

Alvast weer bedankt.

Hallo nieuwsgierigaag.

Natuurlijk wil ik je verder helpen als het in mijn vermogen ligt. Webmail van Chello. Chello is ziggo geworden als ik me niet vergis. Klik op die link en probeer daar in te loggen. Je komt dan als het goed is bij je webmail. Misschien staan daar nog mails. Anders bel de klantenservice van Ziggo.

Gratis bellen volgens mij 1200. Kan druk zijn.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/tarieven/wat-is-het-normale-tarief/

Klik hier onder voor in te loggen.
https://mail.ziggo.nl/appsuite/signin

Hallo manamana,
dank je voor je reactie.
Klopt dat UPC Ziggo geworden is. Ik was gister al naar die Ziggo site geweest, ingelogd en mijn post nagekeken. Daar is alleen al mijn toegezonden mail gevonden welke ook nog op mijn chello.nl te vinden is. Verder geen verzonden noch concepten te vinden.
Ik ga ze bellen.
Laat het je wel weten bij succes.

Hallo. De standaardlocatie van je Windows Live Mail archiefmap zou moeten/kunnen zijn.

C:\Users\*Gebruikersnaam*\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail

Probeer dit ook eens. Controleer of de mails wel online bewaard zijn gebleven.

Voor Microsoft accounts ga je naar http://outlook.com

Laatst bewerkt:
Eureka!
manamana, ik verklaar je hierbij een genie in mijn ogen.
De hele dag allerlei in mijn ogen experts naar een oplossing gevraagd en niets gevonden waar ik wat aan had.
Jouw aanwijzing om te kijken op http://outlook.com was meteen bingo! Niet dat ik begrijp hoe al mijn e-mails daar terecht zijn gekomen zonder mijn toedoen maar gelukkig ben ik niet kwijt geraakt. Nu vraag ik mij af hoe ik alles weer terug krijg naar Windows live mail chello.nl.
Hoe kon dit gebeuren en mijn vraag is of er andere mensen toegang hebben onder mijn weten/toestemming op die mailsite.
Toch 2 dagen in handen van anderen geweest? AIVD of Bing [Bot], Google [Bot], MSNbot Media???
Wat denk jij hiervan?
Zeer veel dank voor je welwillende hulp, als enige, op deze hulpforum.
Ik trakteer in Hoppe Spui Amsterdam zodra ik weer een dagje Amsterdam doe.

Groeten,
N

Wat lief van je eureka een genie ik ben overdonderd. :D

Momenteel zijn er zo'n drie varianten:

- Windows Live Mail
- Microsoft Outlook (onderdeel van het Office-pakket)
- Outlook.com (voorheen Hotmail) Je kunt gewoon met je hotmail wachtwoord inloggen bij outlook.c

Je kunt gewoon met je hotmail wachtwoord inloggen bij outlook.com

De eerste twee (Windows Live Mail en Microsoft Outlook) zijn e-mailprogramma's die je als software op je PC dient te installeren. Je kunt hierin al je e-mailadressen configureren, en de producten bieden je een makkelijke manier om je accounts te beheren voor het dagelijkse gebruik van e-mails, contactpersonen en agenda. Bovendien bieden de programma's doorgaans een groter aanbod opties dan de gemiddelde webmail (zoals Outlook.com). Waar Microsoft Outlook een betaald product is, kun je Windows Live Mail gratis downloaden vanaf de website hierboven.

Outlook.com daarentegen is de enige van de drie genoemde services die je gemakkelijk vanaf elke locatie (wereld wijd) met actieve internetverbinding je e-mails laat beheren. Je kunt binnen je internetbrowser via de adresbalk de site 'outlook.com' invoeren om tot je mailbox te geraken. Als je ooit in het buitenland bent en je maakt gebruik van outlook.com vergeet dan nooit uit te loggen. Ik gebruik in het buitenland altijd een gmail account IMAP. Welke is de beste, elke mening verschilt.

Probleem:
Je wilt e-mailberichten exporteren van Outlook naar Windows Live Mail dan gaat dat niet zomaar. Outlook werkt met een .pst bestand waarin alle e-mails opgeslagen worden en Windows Live Mail slaat iedere e-mail op in een los bestand. De bestandsstructuur is dus anders.

Beiden programma’s bieden geen functies om e-mails te exporteren naar Windows Live Mail of te importeren vanuit Outlook.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan