Alle websites behalve Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Ik zit op dit moment in Vietnam en krijg alle websites op mijn laptop, behalve Facebook. "De server wordt niet herkend". Maar ik krijg Facebook via de zelfde router wel op mijn telefoon. Ik heb de virusscanner al een keer uitgeschakeld, de firewall uitgeschakeld en het geprobeerd met drie browsers. Maar geen resultaat. Geen idee waar ik dit moet zoeken.

:confused: Dat is ook zeer vreemd dat via mobiel je wel Facebook kan krijgen >...:( ik lees hier rond op Google dat Facebook helemaal niet in vietnaam kan krijgen ...:( ( verboden is, enz..bla.. bla.. )
Maar met mobiel wie weet misschien dit heeft wat met andere frequenties te maken of omdat ook mobiel gedeltelijk met satelit verbonden is ....:(:( ??

Laatst bewerkt:
Verboden? Maar de telefoon doet het op de zelfde router???

Zo kwam ik meerdere discussies sites tegen ( op Google ! ) ...kan jij dat ook op Google daar, ..... niet controleren ??:(
:( En net zoals ik zei ik weet ook niet hoe dat komt mij is dat ook wat nieuw ..
Mobiel zoals ik zei heeft andere frequenties misschien en zoiets ? ... hoe jij ook bedoelt jouw mobiel via router ?? die is mij ook niet bekend :(

Laatst bewerkt:
De mobiel logt in op de router met wifi. Dus een blokkade zou ook voor de mobiel moeten gelden.

:( Neee snap ik ook niet inderdaad :( heb je daar ook niemand ? zodat je zich informeren over dat kan ?? :(

Sterker: op een tablet krijg ik ook gewoon Facebook. Vannacht in Hongkong kreeg ik op de laptop ook gewoon Facebook. :-(

:confused: Bovendien ...:o ik zelf gebruik geen Facebook, en mijzelf is dat ook beetje moeilijk te verklaren :(:( :o ... denk dat hier moeten ze nu ook beetje FaceBook gebruikers bijspringen :(

Laatst bewerkt:
Daar hoop ik op. Ik zie geen enkel verband tussen het gebruik van Facebook op een mobiel apparaat en een laptop.

Dat artikel geeft dus juist aan, dat Facebook niet geblokkeerd is. Niettemin vond ik een oplossing in het programma Hotspotshield, die eventuele blokkades omzeilt. Het is mij een raadsel waarom het op een laptop of mobiel wel kan en op een laptop niet.

http://www.hotspotshield.com/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan