alleen 1 site niet bereikbaar....................

Status
Niet open voor verdere reacties.

outlaw36

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2003
hiephoi,
zaterdagavond nog op een site geweest en zondagochtend kon ik er niet meer op,via msn gevraagd aan andere leden of tie bij hun ook onbereikbaar was ..nee iedereen kon er op.
Ik draai met een schone xp proff. install. van 3 dagen terug. dus weinig rommel er nog op.
Er zijn de volgende progjes op los gelaten : adaware,spybot,cccleaner,trojanhunter,online scan van panda/ bitdefender pro...andere browser geprobeerd(firefox),systeemherstel terug naar vorige dag...cookies verwijderd...prefetch map leeg,tijdelijke map leeg,tijdelijke internet files leeg.
Alles up to date....geen virussen/spyware of trojans...vanavond nog iemand gesproken die het zelfde probleem heeft:kan server niet vinden. Familie lid van mij die in een buurt gemeente woont krijgt ook geen verbinding met die betreffende site terwijl de rest van de wereld dat wel kan.
Het gaat om een share4you site.
RaRa hoe kan dit.........................................

staat er illegale software op de site die je probeert te bezoeken?
het kan zijn dat jouw provider daarom de site blokt, zoniet dan weet ik het niet
gebeurd mij regelmatig hier de ene dag toegang de dag erna niet meer ( wordt geblokkeerd door de politie..ik zit dan wel in thailand)

hey skaface,
of er illegale software op de site gepost word is niet relevant omdat er alleen maar links gepost worden en dat is 100% vrij(nog wel).
Ik heb er wat experts op los gelaten en iedereen staat voor een groot raadsel.
De website beheerder benaderd om uit te sluiten of mijn ip adres geblokkeerd word,nee dus want ik ben een goeie sponsor van die site.
Casema gebeld om opheldering,antwoord: nee meneer,wij blokeren geen sites,ip adres en url v/d bewuste site gegeven en er was niets aan de hand en mijn modem reageerde ook normaal.
Gisteren de pc totaal leeg gehaald en xp er opgezet,resultaat: Noppes.
Er zijn nog twee andere leden van die site die de zelfde problemen ondervinden en hebben ook casema breedband.....TOEVAL???
Gisteren pc meegenomen naar een vriend die wanadoo heeft,pc aangesloten en direct toegang tot die bewuste site..............IK WORD GEK...... alle sites van de wereld binnen hand bereik behalve die ene.
Via www.anonymouse.org + adres van die site kom ik er wel op maar dan vliegen de reclames op je oren en vaak moet je steeds opnieuw inloggen.....nix dus.
Systeem draait op xp porf. linksys router er tussen welke geen problemen heeft.
Wie o wie weet wat ik over het hoofd zie??????

grtzzz jos

ps.: skaface,woon je er pertinent in thailand?? Ik heb er ook 1 1/2 jaar gewoond,mooi land

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan