Hoihoi. Het begint me op de zenuwen te werken: bij de installatie van Nero 7.7.5.1 geef
ik aan alleen BurningROM, WaveEditor en SoundTrax te willen installeren. Álle andere
onderdelen, zoals bijvoorbeeld StartSmart, installeer ik niet.
Toch verschijnt er in Computer een pictogram van Nero Scout, en bij de systeem-
configuratie zie ik toch weer 'Nero AG NeroCheck' en 'Nero Home staan'. Zie bijlage.
Ik ben het een beetje zat te raken dat Nero maar de grote bink loopt uit te hangen,
ik wil het alleen gebruiken om met BurningROM directe kopiën van data-DVD's te maken,
en met de andere twee programma's simpele audiobewerking te doen.
Ook krijg ik nu en dan een Windows-melding dat Nero Home niet meer werkt en dat het
moet worden afgesloten, en dit vrijwel altijd tijdens het defrafmenteren. Nero Home? Heb
ik daarom gevraagd?
Hoe krijg ik het, tijdens de installatie als het even kan, voor elkaar om alleen de door
mij gewenste onderdelen te installeren en de rest eraf te houden?
Windows Vista Home Premium, XXODD-notebook.
ik aan alleen BurningROM, WaveEditor en SoundTrax te willen installeren. Álle andere
onderdelen, zoals bijvoorbeeld StartSmart, installeer ik niet.
Toch verschijnt er in Computer een pictogram van Nero Scout, en bij de systeem-
configuratie zie ik toch weer 'Nero AG NeroCheck' en 'Nero Home staan'. Zie bijlage.
Ik ben het een beetje zat te raken dat Nero maar de grote bink loopt uit te hangen,
ik wil het alleen gebruiken om met BurningROM directe kopiën van data-DVD's te maken,
en met de andere twee programma's simpele audiobewerking te doen.
Ook krijg ik nu en dan een Windows-melding dat Nero Home niet meer werkt en dat het
moet worden afgesloten, en dit vrijwel altijd tijdens het defrafmenteren. Nero Home? Heb
ik daarom gevraagd?
Hoe krijg ik het, tijdens de installatie als het even kan, voor elkaar om alleen de door
mij gewenste onderdelen te installeren en de rest eraf te houden?
Windows Vista Home Premium, XXODD-notebook.
Laatst bewerkt: