Alleen index.html pagina is te zien

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rily
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rily

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Hey guys,

Hellup....

Wie kent dat? Eindelijk een mooie site gemaakt. Index.html als introductie pagina gemaakt. En dan .... niets. Dat is het enige wat jn de browser te zien is; de index pagina. Wat kan ik verkeerd gedaan hebben?

Graag zou deze amateur tips, suggesties ontvangen van jullie kenners.

Alvast hartelijk bedankt! :thumb:

Gr,
Rick

De andere pagina's die hierbij horen, staan in aparte mappen. In het indexbestand moet je de links hier naar toe aanpassen. Op de server kan je bedoelde mappen zien.

Alleen index.html is te zien

De andere pagina's die hierbij horen, staan in aparte mappen. In het indexbestand moet je de links hier naar toe aanpassen. Op de server kan je bedoelde mappen zien.

Krolik bedankt voor je moeite en tips!
Links in het indexbestand aangepast. Helaas verandert er weinig en blijft alleen de introductie pagina zichtbaar. Ook het sprymenu (uitklappen) werkt maar deels. Bij muis rollover verkleurt het menu wel, de rest niet....:confused:

Als jullie suggesties en adviezen hebben volg ik deze graag op.

Bijvoorbaat bedankt!

Rick

Index pagina

Het is niet voldoende om de links naar de andere paginas te maken als deze niet zijn ge-upload naar de server Als je maar enkel je index pagina hebt ge-upload mag je nog zoveel klikken om naar je andere paginas te gaan deze zal je nooit zien.
Dus moet je de hele site uploaden

Groetjes michelscot :thumb:

Hoi Rick,
Kan je misschien de link naar die ene pagina geven? Dan valt er misschien iets concreters over te zeggen.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Kan je misschien de link naar die ene pagina geven? Dan valt er misschien iets concreters over te zeggen.

Vriendelijk bedankt csshunter.

Helaas heeft zich (wederom) een ander probleem voorgedaan. De site wordt doorgelinkt (!) Heb mijn eigen virusscanner erop los gelaten, heb er een online malware scanner op los gelaten. En? Niets... Vreemd want dat probleem had ik een dag of 10 geleden al opgelost.

Kortom: x/#%$! Kunde...

Als ik dit heb opgelost wil ik je graag de link doorgeven. Eerst dit maar eens oplossen. Een hele zondag eraan gespendeerd en nog steeds kan ik het maar moeilijk vinden.

Heb je hier misschien suggesties voor?:D

Alleen index.html is te zien

csshunter,

Het probleem van het 'door linken' is (gelukkig) verholpen. Dankzij de goede tips en adviezen van dit forum heb ik het kunnen verwijderen. Erg irritant....

Waarmee we weer terug zijn met het eerste probleem, namelijk dat enkel de index.html te zien is. Wanneer de bijbehorende pagina's (contact etc..) aangeklikt worden krijgen bezoekers HTTP-fout 404 te zien. De link naar deze site is www.one2rise.nl

Hopelijk kun jij, of andere, mij op weg helpen hoe ik dit moet verhelpen.

Alvast vriendelijk bedankt aan iedereen die mij hierbij willen helpen.

Dus geen normale opbouw.

Klopt! Als amateur ben ik het e.e.a. vergeten of heb ik het e.e.a. overgeslagen.... Dankzij bruikbare tips van verschillende mensen via Helpmij ben ik al bezig de site normaal werkzaam te krijgen.

Bedankt voor de feedback!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan