• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Alleen inhoud van combobox afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atwist

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Besturingssysteem
Wndows 11
Office versie
2016
Hallo forumleden,

Ik blijf jullie vandaag met vragen bestoken.:D

Vraag: kan men ook alleen de inhoud van de combobox afdrukken? heb al bij eigenschappen de printobject gewijzigt maar dan is de combobox weg maar ook de geselecteerde inhoud.

Is hier een oplossing voor?

Beste Atwist ;)

Met een Print Screen misschien !
en plakken in Word of Excel en afdrukken.

Groetjes Danny. :thumb:

Hallo danny147,

Ik gebruik de combobox in een formulier en als ik deze afdruk dan wordt ook de scroll pijl afgedrukt samen met de geselecteerde inhoud, maar ik wil alleen dat de geselecteerde inhoud zonder de scroll pijl wordt afgedrukt.

Beste Atwist ;)

Print Screen in paint plakken en het gewenste selecteren dan kopiëren en plakken in Excel of Word.

Je kan ook FS Capture installeren voor te selecteren, knippen plakken enz...
Ziehier voor de download.

Groetjes Danny. :thumb:

Beste danny147,
:eek:
Met alle respect maar ik denk dat u de vraag niet goed heb gelezen.
Als in een formulier 30 comboboxen zitten gaat men toch niet knippen en plakken dan kan ik net zo goed pen en papier pakken met een schaar en een pritt stift.:confused:

Hallo danny147,

Ik gebruik de combobox in een formulier en als ik deze afdruk dan wordt ook de scroll pijl afgedrukt samen met de geselecteerde inhoud, maar ik wil alleen dat de geselecteerde inhoud zonder de scroll pijl wordt afgedrukt.

Als je bij LinkedCell aangeeft aan welke cel de Combobox wordt gelinkt, en zet de PrintObject op False, dan kom je al een heel eind volgens mij.

Beste HSV,

Dat is hem:thumb: SUPER

Mijn dank is weer groot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan