alleen koeler gaat draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Ik heb een probleem. Bij het aanzetten van de pc gaat alleen de koeler draaien verder gebeurd er niets. Het is een moederbord met onboard vga dus dat kan ik niet checke voeding heb ik al wel vernieuwd maar dat levert geen resultaat

Iemand ideetje???

G Dave

ide kabels zittwen goed maar hij heeft altijd zo al gewerkt

Gaat alleen de koeler van je voeding draaien of die van je processor ook.
Hoor je geen piepjes van de bios?

Heb je de bios al een keer geresset met een jumper op je moederbord of de battery er even uit?

Ja met batterij en met jumper geen resultaat

ff een dom vraagie miss maar akn die batterij ook op raken ?????

en hoe krijg je die baterij eruit ?

Ja kan maar gebeurd zelden en dan is het gevolg dat telkens je data van de bios niet gesaved word en dan weet je dus dat deze leeg is en je kan die batterij gewoon eruit klikken.

oke maar naar hoeveel jaar intensief gebuik si die baterij ongveeer op ? 4 jaar ofzo ?

Het hangt er vanaf, de batterijen die tegenwoordig op een moederbord gebruikt worden, zijn oplaadbaar en worden opgeladen als je met de pc bezig bent.

Geplaatst door crash
Het hangt er vanaf, de batterijen die tegenwoordig op een moederbord gebruikt worden, zijn oplaadbaar en worden opgeladen als je met de pc bezig bent.

Die gaan tog ook niet oneindig mee?(Tuurlijk ja, tegen dat die kapot zijn is die pc allang onder de grond:p)

Geplaatst door skelle
Die gaan tog ook niet oneindig mee?(Tuurlijk ja, tegen dat die kapot zijn is die pc allang onder de grond:p)
Je geeft het antwoord eigelijk zelf al.:)
Hoe wel ik hier ook nog pc's heb die een jaar of tien oud zijn en waarvan de batterij nog steeds goed is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan