Alleen Lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jemty

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik heb een vraagje,

Ik werk met WindowsXP, en heb de map " Mijn Documenten" naar een andere partitie
verplaatst ( D:/)
Ik mijn map "Mijn Documenten" heb ik een submap " Mijn Afbeeldingen" ( zoals iedereen)
En in de map " Mijn Afbeeldingen" heb ik verschillende submappen gemaakt met foto's,
per jaar één map.
Als ik naar de eigenschappen kijk van deze submappen , staan deze mappen op "alleen lezen."
Als ik het vakje," alleen lezen" afvink en de map sluit en dan terug open, dan is de map terug "alleen lezen".

Hoe komt dat en waarom zijn deze submappen alleen lezen ?

Mvg

Jemty

Ik heb geen idee, maar wat je zou kunnen proberen is bij de map 'Afbeeldingen' op eigenschappen klikken en dan het alleen lezen aanvinken (als het nog niet aangevinkt was), op 'Toepassen' klikken, en dan weer het vinkje weghalen. Hij vraagt dan waarschijnlijk of hij het alleen op deze map, of ook op alle submappen uit moet voeren. Dat moet dus ja.:rolleyes:

Bedankt voor de reactie,

Ik heb de eigenschappen aangepast, maar als ik de map terug open, staat "alleen lezen" terug aangevinkt.

Maar ik denk dat dat bij iedereen zo is.

mvg

jpj

Sorry, ik heb het zonet even 'blind' gedaaan, maar heb nu gekeken, en bij mij staan ze ook op 'Read-only', maar ik kan de map wel aanpassen (bestanden erin zetten, weizigen etc.). Maar dat kan jij dus niet??:confused:

Ja, ik kan de map ook aanpassen en de inhoud ook.
Ik wilde eigenlijk alleen weten wat de reden van dat " alleen lezen" is.?

Zodra in dat bestand of file iets staat van het systeem dan krijg je alleen lezen niet weg Ik heb dat na veel vragen ontdekt Sommer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan