Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Dan doe je toch dit?Oke maar ik wil eigenlijk dat 1 pc eigenaar er wel in kan werken zonder wachtwoord
Private Sub Workbook_Open()
If Environ("Username") = "lsc.b" Then
For Each sh In ThisWorkbook.Sheets
sh.Unprotect "Je wachtwoord"
Next sh
End If
End Sub
Private Sub Workbook_BeforeClose(Cancel As Boolean)
For Each sh In ThisWorkbook.Sheets
sh.Protect "Je wachtwoord"
Next sh
End Sub
Beste Edmoor ik heb je code eens bekeken maar zoals ik het zie is mijn pagina beveiligt ( wat ik dus eigenlijk niet wil ) alleen voor andere moet het beveiligt zijn dus het account naam die ik in geef moet er in kunnen werken zonder dat het blad of een aantal cellen beveiligd zijnOke maar ik wil eigenlijk dat 1 pc eigenaar er wel in kan werken zonder wachtwoord
klopt dit had ik gedaan maar bij mij lukt het op een 1 of andere manier nietEn het leek me nog wel zo duidelijk dat je in mijn voorbeeld bij Environ("Username") = die "lsc.b" moet vervangen door de betreffende gebruikersnaam.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.