• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Alleen lezen

• Onderwerp starter Onderwerp starter lsc.b
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
Plaats het bestandje waarin het voor jou niet werkt eens hier, met de code uiteraard.

de code van #15 weet ik even geen raad hoe of waar te plaatsen
verdere uitleg staat in mijn sheet

Bijlagen

De code in Je document is goed en staat op de juiste plek.
De code van #15 laat alleen maar zien hoe je achter de juiste gebruikersnaam kan komen.
Daar moet je niks aan veranderen, alleen even uitvoeren bij de betreffende gebruiker zodat je weet wat de gebruikersnaam is.

In de andere code lsc.b vervangen door die gebruikersnaam.
En uiteraard het correcte wachtwoord gebruiken in de code, in dit geval dus 153.

Laatst bewerkt:
hartelijk dank voor de uitleg en uiteraard de code nu is het me duidelijk en is het gelukt

goede dag Edmoor jou code werkt prima maar als ik nu enkele cellen vrij wil geven bijvoorbeeld F10:G40 , M10:N20 hoe zou het er dan uit moeten zien

Selecteer dat bereik, klik er met rechts op > Celeigenschappen > Bescherming.
Zet daar Geblokkeerd uit.
Geblokkeerd.png

dat begrijp ik nog wel maar ik dacht dat de code ook aangepast moest worden

Nee, daar hoef je niets mee te doen.

Denk er wel aan de VBA met een ww te beveiligen anders is jouw beveiliging van de sheets met een paar muisklikken om zeep te helpen.

Bese Edmoor wil je nog eens naar je code kijken #11 iets klopt niet of is niet helemaal goed begrepen
ten eerste de code werkt prima tot zover
maar wat ik eigenlijk bedoelden bij #25 ik wil dus dat de hoofd persoon die het blad mag en kan bewerken dat dit dus enkele rijen en cellen mag zijn zoals je zij in #26
ik begrijp dat dit zo moet maar de beveiliging haalt dus alle cellen de beveiliging er af en dat moet dus niet hoe zou ik dat op kunnen lossen

je bedoeld dan feitelijk dat zelfs voor wie de beveiliging eraf mag, dat enkel voor een paar cellen is.

Hij vertrouwt zijn eigen dus niet.

Zo kun het zeggen het is zo in mijn sheet worden gegevens ingevoerd in bij het opslaan worden deze gegevens verzameld verder inde zelfde sheet en vast gezet maar de gevens moeten dus wel in de juiste cellen komen en als alles open staat gaat get wel eens fout is in het verleden vaker gebeurt

Voer uw gegevens dan in via een userform, dan kan het niet mis gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan