alleen maar 16 kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

m.kooger

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2005
Berichten
10
hallo allemaal
ik heb voor mijn zoon een oud pjoetertje met win. me erop
ik kan hem alleen niet op 256 kleuren zetten, hij staat op 16 kleurtjes
weet u een oplossing?
grtz marcel:confused:
 
dank je voor de snelle reactie, alleen hoe kom ik achter de juiste driver?
grtz marcel
 
download het programma everest,van internet,te vinden via google.
na de install,kijk je even bij overzicht,en je krijgt een lijst metwat e allemaal in de pc hebt zittten.
waarschijnlijk staat bij je grafische kaart een link waar je meteen de software ervoor op kan halen.

succes
 
je hebt toch software gekregen bij de aanschaf van de pc en anders kijk bij apparatenbeheer welke kaart
 
Download hier Everest Home Edition:
http://www.snapfiles.com/get/everest.html

In Everest ga je naar:
Scherm > Windows video.
Als Everest aangeeft welke videokaart je hebt, dan kun je onder in het scherm een download link vinden voro de driver.
Vermeld anders hier wat voor videokaart het is, dan kijken wij voor een driver.:)
 
hoi
het proggie erop gezet en deze geeft het volgende aan:
standaard-pci-videoadapter (vga)
geinstalleerde bestuuringssoftw. vga.driver
grtz marcel
 
kijk eens op de kassa bon/aflever bon van je computer of je daar kan zien wat voor kaart erin zit, en zoniet open je kast eens en kijk of je een naam kan vinden op je grafische kaart.
 
na even beter lezen dan m`n neus lang is, gaf everest het volgende aan: diamand speedstar A70
grtz marcel
 
:D geweldig het werkt, ik en natuurlijk ook jullie kunnen niet meer stuk bij m`n zoon bedankt
grtz marcel
 
voelt het niet heerlijk, de held van je kind zijn, zonder dat hij weet dat wij hielpen ;)
 
Standaard-PCI-videoadapter

Geplaatst door bork
voelt het niet heerlijk, de held van je kind zijn, zonder dat hij weet dat wij hielpen ;)



Ik heb een vraagjee ik heb net mijn comp. voor mijn broertje geformateerd en ik heb de software niet meer.En mijn vraag is hoe kom ik aan die software omdat m.kooger bijna hetzelfde probleem is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan