Alleen maar een rood kruisje

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo, als ik in een bericht met OUTLOOK een plaatje in wil kopieren, dan krijg ik alleen maar een rood kruisje te zien. Hoe kan ik dat voorkomen?

Martin

Bijlagen

• ScreenShot002.jpg
    ScreenShot002.jpg
    22 KB · Weergaven: 134
outlook 2003

Morge Martin

Heb je al bij Outlook > Opties > tabblad Beveiliging > En dan 'n vinkje staan bij niet automatisch downloaden van afbeeldingen ?? :rolleyes:

2r6mbo1.jpg

of een combi daarvan :o

Hallo Martiny, Ik heb de instellingen van jou overgenomen, maar het werkte al. Ik had nl JAVA uitgeschakeld. Nu heb ik het weer ingeschakeld en nu zie ik de afbeeldingen ook.

In ieder geval bedankt.

Martin

morge

Ik hoop wel dat je de laatste versie hebt van Java 5 update 9
de vorige hebben nogal wat malware lek(ken) :rolleyes:

succes ermee verder :thumb:

Hoi,

Als jullie het niet erg vinden heb ik nog een vraag wat betreft afbeeldingen in een template. Ook ik krijg een rood kruisje. Eerst werkte het wel. Nu opeens niet meer. Ik dacht dat het misschien aan java lach, maar als ik een mail verstuur naar een andere pc zie ik daar ook geen plaatje.

Beveiliging heb ik goed gezet. Op een andere pc werkt het wel gewoon, dus aan de template zelf kan het ook niet liggen lijkt me.

Hebben jullie enig idee?

Edit:
Ik kwam er nu achter dat als je een template toevoegd de template automatische in het mapje briefpapier komt te staan. Daar MOET dus ook het logo in komen wil het werken.

Laatst bewerkt:
Welkom Gerardvanl

Middag Gerardvanl

ik denk dat je beter eff een eigen topic kunt starten want deze staat al als opgelost :o :confused:
of eff aan een van de mods vragen :thumb:
dan krijg je wat meer reacties ;)
ik weet het ook eff niet :confused:
weet wel hoe je in plaatje bij je handtekening moet bijvoegen :cool:
maar in een template :o :confused:

Succes
'n Prettig Weekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan