Alleen uploaden naar Diety(666)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Berichten
614
Ik heb KazaA-Lite 2.0.2 (K++ 2.00). Het vreemde is dat ik alleen files upload aan mensen met Participation Level: Deity (666). Wat is dat voor geks? Ik heb in regedit lopen zoeken waar ik dit zou kunnen veranderen, maar helaas niets gevonden. Ik zou graag met iedereen willen sharen.:) Als dit soort dingen bij iedereen zouden gebeuren dan is er straks niets meer te sharen natuurlijk, want mijn KazaA-Lite staat "vast" op Supreme Being(1000), en dat heeft iedreen binnenkort natuurlijk. Mijn vraag is dus: Hoe verander ik die regel dat alleen Diety(666) mensen bij mij kunnen downloaden?:)
 
Probeer anders KazaaLite 1.7.2, ik heb geen ervaring met 2.0.2, maar in de oude versie zit die Participation Level niet.
 
ik geloof dat het alleen lijkt dat iedereen 666 heeft.

Ik gebruik versie KazaA-Lite 2.0.2 (K++ 2.02) 40 gb aan iso's mp3's en games maar niemand download van me....

Ik kan overigens wel zelf downloaden. :D
 
Geplaatst door hajo1000
Ik kan overigens wel zelf downloaden. :D
Ja maar als iedereen wél kan downloaden maar niet/beperkt kan delen dan droogt de bron dus snel op...
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik versie KazaA-Lite 2.0.2 (K++ 2.02) 40 gb aan iso's mp3's en games maar niemand download van me....

Als ik tegen Winmx zeg dat ik achter een firewall zit en niet kan sharen dan kan ik ook alles downloaden en komt er niemand bij mij.
Maar..................ik gooi juist dat soort mensen er bij mij af! Ik vind het misselijk. Net doen of je veel shared en vervolgens wordt iedere persoon die aanklopt direct afgeketst.
Zie je staan: Share or die en als je iets probeert te downloaden wordt je er ala minuut afgeknikkerd. En dat soort lui staan dan wel in mijn que voor een mpg van 4 uur. Daaaaaaaaaaaag.
Het moet van twee kanten komen.
 
ook al zet ik me norton firewall 2003 uit. uploaden lukt gewoon niet... ook niet met msn met icq of iets...