frankieman
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 nov 2011
hallo ik heb een LED beamer gekocht alleen hij geeft alleen maar wit beeld aan en verder helemaal niks wel geluid als ik een dvd bijvoorbeeld af speel.. wie weet hier iets meer vanaf?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuw gekocht? Zit er een handleiding bij? Al verschillende ingangen/signalen geprobeerd?
Misschien even de verkoper hierover mailen/bellen.
Tja dat is dan moeilijk even verder. Kun je aangeven welk merk en type je hebt,
Let er wel op dat je voor het streamen van media een additionele kabel nodig hebt.
De Philips PicoPix 1430 maakt gebruik van LED-technologie. Geen kinderachtige resolutie voor zo'n miniprojector. 1020 kan de PicoPix 1430 niet streamen (géén beeld en geluid) middels de USB 2.0-aansluiting. Frank dit is slechts een voorbeeld die ik vond bij eventuele problemen.
Is er geen handleiding bij. Ik zit meer te denken aan de schermresolutie iets van 16:9 of 14:3. Ik kan er verder niets over vinden als ik geen merk heb. Ik dacht er zit wel een plaatje ergens op van samsung of zoiets.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.