alleen wit beeld bij een LED beamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankieman

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2011
hallo ik heb een LED beamer gekocht alleen hij geeft alleen maar wit beeld aan en verder helemaal niks wel geluid als ik een dvd bijvoorbeeld af speel.. wie weet hier iets meer vanaf?

Hallo Frankieman.

Heb je de kabeltjes, poortjes of pinnetjes goed nagekeken. Kun je wel foto's zien.

Nieuw gekocht? Zit er een handleiding bij? Al verschillende ingangen/signalen geprobeerd?
Misschien even de verkoper hierover mailen/bellen.

Nieuw gekocht? Zit er een handleiding bij? Al verschillende ingangen/signalen geprobeerd?
Misschien even de verkoper hierover mailen/bellen.

ja heb alles al geprobeert en handleiding geeft hier geen info over.. heb de verkoper er al over gemailt maar dacht misschien hier iemand die er verstand van heeft

Tja dat is dan moeilijk even verder. Kun je aangeven welk merk en type je hebt,

Let er wel op dat je voor het streamen van media een additionele kabel nodig hebt.
De Philips PicoPix 1430 maakt gebruik van LED-technologie. Geen kinderachtige resolutie voor zo'n miniprojector. 1020 kan de PicoPix 1430 niet streamen (géén beeld en geluid) middels de USB 2.0-aansluiting. Frank dit is slechts een voorbeeld die ik vond bij eventuele problemen.

Tja dat is dan moeilijk even verder. Kun je aangeven welk merk en type je hebt,

Let er wel op dat je voor het streamen van media een additionele kabel nodig hebt.
De Philips PicoPix 1430 maakt gebruik van LED-technologie. Geen kinderachtige resolutie voor zo'n miniprojector. 1020 kan de PicoPix 1430 niet streamen (géén beeld en geluid) middels de USB 2.0-aansluiting. Frank dit is slechts een voorbeeld die ik vond bij eventuele problemen.

het merk is zelf al led type is er niet heb hem via gadgetshop.tv;)

Is er geen handleiding bij. Ik zit meer te denken aan de schermresolutie iets van 16:9 of 14:3. Ik kan er verder niets over vinden als ik geen merk heb. Ik dacht er zit wel een plaatje ergens op van samsung of zoiets.

Frankieman. Nou ik kan nergens iets vinden of hoe en wat. Je zou haast denken iets van scart kabel pinnetjes of de kabel. Heb je hem net. Nog garantie. Jammer ik kan je niet verder helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan