Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had al verteld dat ik 3 partities had Elisa, een paar posts terugElisa zei:Voorlopig ben ik met die eerste al een poos bezig geweest maar het komt bij zoveel verschillende dingen voor.
Eigenlijk heeft je systeem last van een algehele malaise. Misschien wel veroorzaakt door een fout bij de installatie. Zorg in ieder geval dat je een goede schone cd hebt als je gaat installeren.
Vertel nu a.u.b. of je merdere partities hebt. Dat zou een stuk schelen voor je. Anders kun je Windows herstellen zoals ik boven een link plaatste.
Hier heb je er nog eentje die simpeler is maar wel Engels![]()
freedom zei:Ik had namelijk gisteren systeemherstel toegepast, maar halverwege de computer uitgezet (ja heel dom). Het systeemherstel duurde zo lang, dat ik dacht dat de pc vastgelopen was. De pc liep vervolgens helemaal vast en wilde niet meer opstarten.
Iemand is langsgekomen en heeft hem weer aan de praat gekregen, zonder windows opnieuw te installeren.
Elisa zei:We moeten de oorzaak hebben.
Jozo zei:Waarom heb je systeemherstel toegepast ?
freedom zei:LOL, dat weet ik niet eens meer..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.