Allerlei dubbele icoontjes en koppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een:

Bijlagen

• PrintScreen.jpg
    PrintScreen.jpg
    41 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Voorlopig ben ik met die eerste al een poos bezig geweest maar het komt bij zoveel verschillende dingen voor.

Eigenlijk heeft je systeem last van een algehele malaise. Misschien wel veroorzaakt door een fout bij de installatie. Zorg in ieder geval dat je een goede schone cd hebt als je gaat installeren.

Vertel nu a.u.b. of je merdere partities hebt. Dat zou een stuk schelen voor je. Anders kun je Windows herstellen zoals ik boven een link plaatste.
Hier heb je er nog eentje die simpeler is maar wel Engels :D

Je krijgt er lol in :D
Je kunt tegelijktijd verschillende bijlagen plaatsen maar ze mogen niet meer dan 100kb samen zijn.
Dus uploaden en een volgende opzoeken en uploaden enz.
Die screenprint van 00.19is geen echte error. In de veilige modus kun je niet alles doen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Elisa zei:
Voorlopig ben ik met die eerste al een poos bezig geweest maar het komt bij zoveel verschillende dingen voor.

Eigenlijk heeft je systeem last van een algehele malaise. Misschien wel veroorzaakt door een fout bij de installatie. Zorg in ieder geval dat je een goede schone cd hebt als je gaat installeren.

Vertel nu a.u.b. of je merdere partities hebt. Dat zou een stuk schelen voor je. Anders kun je Windows herstellen zoals ik boven een link plaatste.
Hier heb je er nog eentje die simpeler is maar wel Engels :D
Ik had al verteld dat ik 3 partities had Elisa, een paar posts terug :) C, D en E..

Bedankt voor de links en je hulp, ik heb een aantal dingen van je geleerd.

Ik had al verteld dat ik 3 partities had Elisa, een paar posts terug C, D en E..
Jij bent zo razendsnel met plaatsen dat er al weer 3 berichten na staan tegen de tijd dat ik terugkom
van zoeken naar je error :D
O mooi! Dan is het geen probleem voor je.
Je kunt eerst herstel doen (mooie oefening) en kijken hoe het gaat.
Anders een totale format.
Vergeet niet al je drivers er op te zetten.

Installeren is echt niet moeilijk. Zorg alleen dat je het op de C:\ doet :p
Formatteer maar goed (dus niet snel)

Laatst bewerkt:
Ik zal het proberen...

Waarom ben jij zo behulpzaam en lief tegen mensen en ben je toevallig een computer expert? :p

Laatst bewerkt:
Nou, Computerexpert echt niet, ik moet nog heeeeel veel leren.
Zeg maar een aardige doehetzelver :D
Wat ga je proberen? Herstel?
Succes er mee!

Ik ben benieuwd of je zo van wat problemen af komt. :)

Ik heb een herstel gedaan (volgens mij anders dan werd beschreven in die links) maar helaas hetzelfde resultaat.

Ook verscheen weer een online crash analyse: "Stopfout veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma".. ik dacht dat ik echt alle drivers had gedownload...

Raak ik mijn partities kwijt als ik een volledige installatie zou doen? En is het lastig de eerste keer of valt het wel mee? :confused:

Laatst bewerkt:
Nou, dan weet je in ieder geval zeker dat het aan een driver ligt.
Heeft dus totaal geen zin om Windows opnieuw te installeren.

Wat stond er nog meer over die stopfout? Kijk eens in het foutenlogboek. start/config.scherm/systeembeheer/comp.beheer/logboeken rond het tijdstip van die stopfout.

En kijk in apparaatbeheer of je ergens een kruisje ziet.

Hoi Elisa,

Bij apparaatbeheer ziijn geen uitroeptekens. Weet je zeker dat dit alleen maar een driver fout is :eek:

Elisa
Is dit je ontgaan ?

freedom zei:
Ik had namelijk gisteren systeemherstel toegepast, maar halverwege de computer uitgezet (ja heel dom). Het systeemherstel duurde zo lang, dat ik dacht dat de pc vastgelopen was. De pc liep vervolgens helemaal vast en wilde niet meer opstarten.

Iemand is langsgekomen en heeft hem weer aan de praat gekregen, zonder windows opnieuw te installeren.

Is volgens mij echt geen redden meer aan, en los je het ene probleem op, krijg je het volgende.

Laatst bewerkt:
Over de stopfout word niet veel gezegd. "De exacte oorzaak van de fout kan momenteel niet worden vastgesteld" etc...

En dit is de fout van vandaag, uit het logboek:

Bijlagen

• PrintScreen.jpg
    PrintScreen.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Is volgens mij echt geen redden meer aan, en los je het ene probleem op, krijg je het volgende
Ja, dat klopt maar met een format schiet je ook niets op.
Dan begint het ook weer van voren af aan.

We moeten de oorzaak hebben.

Freedom, heb je zowel bij Systeem als Toepassingen gekeken van die logboeken?

Stopfout veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma

Weet je wat je de laatste tijd aan updates binnen hebt gehad?
Je moet een verkeerde driver geinstalleerd hebben of binnengekregen hebben.

Je hebt Windows hersteld. Heb je nu ook weer de drivers van de cd van het moederbord er op gezet?
Drivers van de videokaart? Als ik me niet vergis moet dat toch wel opnieuw.
Zoek ik even op over een half uurtje.

Laatst bewerkt:
Bij het herstellen werd gevraagd om die andere CD (waar de drivers op staan) in de pc te doen en heeft hij dus alles zelf geinstalleerd van die cd.

Ik zal nog wel bij www.medion.nl kijken naar drivers. Eigenlijk had ik die drivers daar eerder (dus voor het herstel) ook geinstalleerd, maar het probleem bleef bestaan.

Ik heb inderdaad bij alles gekeken onder logboek....

Hier nog een foutmelding:

Bijlagen

• PrintScreen.jpg
    PrintScreen.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik hem naar mediamarkt terug ga brengen. Ik begin te vermoeden dat er iets mis is met de cd's.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan