allerlei popups

Status
Niet open voor verdere reacties.

magrietje

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2005
Berichten
93
ik krijg allerleipopups van die monitor warning en dan weer security alert spyware found en ze willen dat ik dat aanklik ,,,nee dus
nu is mijn vraag hoe krijg ik dat weg het is reselijk irriterend en hoort er niet ,heb al allerlei scans gedaan ,hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
 
ee hier mag het niet meer je moet het op het forum van hijackthis plaatsen dat doe je hier maar je moet je eerst even registreren en dat doe je hier (er zijn ook nog andere sites waar je het kan doen maar ik vind deze wel goed.
 
ee hier mag het niet meer je moet het op het forum van hijackthis plaatsen dat doe je hier maar je moet je eerst even registreren en dat doe je hier (er zijn ook nog andere sites waar je het kan doen maar ik vind deze wel goed.

he bedankt hij staat er nmiddels al en nu maar hopen dat ze gauw berichtje sturen ,want ben hier wel zo zat van haha
 
Kreeg je bij het scannen ook al virus meldingen of niet?

nee ja de normale dingen ,maar die waren zo verwijderd en een goede online scan zei nog geen gevaarlijke dingen aangetroffen ,deze zit ergens diep binnenin en is gewoon hardnekkige spyware denk ik ,maar vreselijk vervelend en slecht weg te krijgen,gebruik eigenlijk best een goeie virusscan en die vind ook niks
heb een vermoeden hoe en wanneer die gekomen is
 
heb nu al zoveel van die programma's gehad ,maar niet 1 die hem nog heeft gevonden,dus zou niet weten welke het beste is
 
Je computer is nooit helemaal virus veilig en geneen virusscanner houd alle virussen tegen.
 
Geen een programma vindt alles.
Hitman Pro is inderdaad geen aanrader om te installeren.
Maakt soms meer stuk dan goed --> je kan beter de losse programma's installeren zoals Ad-Aware, Spybot Search & Destroy enz.

Als je denkt last te hebben van spyware en/of adware:

- Ad-Aware
- Spybot Search & Destroy
- AVG Anti-Spyware
 
Geen een programma vindt alles.
Hitman Pro is inderdaad geen aanrader om te installeren.
Maakt soms meer stuk dan goed --> je kan beter de losse programma's installeren zoals Ad-Aware, Spybot Search & Destroy enz.

Als je denkt last te hebben van spyware en/of adware:

- Ad-Aware
- Spybot Search & Destroy
- AVG Anti-Spyware

nou heb ze inmidels allemal al gehad ha
 
ik had al op de knop gedrukt van vraag opgelost ,misschien iets fou gegaan ,dan daarvoor mijn excuus,
maar bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan