MisterDennis
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2002
Software verwijder problemen:
Ik heb in het verleden software verwijdert, maar kom soms toch nog mappen daar van tegen.
Zoals van incredimail en Wash and Go.
Wie weet hoe ik die kan verwijderen?
Ik kan wel gewoon die map in de prullenbak gaan gooien, maar dan ben ik bang dat ik toch nog bepaalde dingen op mijn pc over houd, waar ik dus geen zin in heb.
Wil er zoveel mogelijk rommel af hebben zodat hij minder geheugenv erbruikt en hopelijk weer iets sneller gaat.
Onbekende mappen:
Als ik in mijn map => programma files kijk zie ik onbekende mappen als,
AproposClient (verborgen map)
hbinst
InstallShield Installation Information
Windows Journal Viewer
xerox
en op mijn C:/ schijf,
Hzk
WUTemp
temp
Is er misschien een site waar ik op kan zoeken waar deze dingen voor zijn?
Zo zijn er wel meer dingen op mijn pc waarvan ik niet weet wat ze doen en waarvoor ze dienen.
En ik heb programma`s waarvan de UnInstall het niet doen via Start=>programma`s=> des betreffende software.
Ga ik naar C:/ programma files en dan de des betreffende map van het software open om daar de uninstal te activeren, staat ie er niet of geeft aan niet te werken.
Ik heb tevens een programma die ik wilv erwijderen via configuratiescherm=> software krijg ik een foutmelding die luid: error number: 0x80040707
Iemand enig idee hoe ik dat programma dan kan verwijderen?
Mijn dank is groot voor wie mij kan helpen
Ik heb in het verleden software verwijdert, maar kom soms toch nog mappen daar van tegen.
Zoals van incredimail en Wash and Go.
Wie weet hoe ik die kan verwijderen?
Ik kan wel gewoon die map in de prullenbak gaan gooien, maar dan ben ik bang dat ik toch nog bepaalde dingen op mijn pc over houd, waar ik dus geen zin in heb.
Wil er zoveel mogelijk rommel af hebben zodat hij minder geheugenv erbruikt en hopelijk weer iets sneller gaat.
Onbekende mappen:
Als ik in mijn map => programma files kijk zie ik onbekende mappen als,
AproposClient (verborgen map)
hbinst
InstallShield Installation Information
Windows Journal Viewer
xerox
en op mijn C:/ schijf,
Hzk
WUTemp
temp
Is er misschien een site waar ik op kan zoeken waar deze dingen voor zijn?
Zo zijn er wel meer dingen op mijn pc waarvan ik niet weet wat ze doen en waarvoor ze dienen.
En ik heb programma`s waarvan de UnInstall het niet doen via Start=>programma`s=> des betreffende software.
Ga ik naar C:/ programma files en dan de des betreffende map van het software open om daar de uninstal te activeren, staat ie er niet of geeft aan niet te werken.
Ik heb tevens een programma die ik wilv erwijderen via configuratiescherm=> software krijg ik een foutmelding die luid: error number: 0x80040707
Iemand enig idee hoe ik dat programma dan kan verwijderen?
Mijn dank is groot voor wie mij kan helpen