Ik heb al een hele tijd last van me pc, dat ie vast gaat lopen als ik een spel speel of als ik lang computer. Nu zit ik al wel weer een tijdje erachter, maar het gebeurt nog wel geregeld.
Mijn pc is:
Amd athlon 1800+
k7s5a-lan moederbord
chaintech mx-440
maxtor 60 gb
pc-133 256 mb
Ik dacht pas geleden dat het aan mijn vga kaart lag omdat iedere keer als ie vastliep dat ding heel warm was, maar nu heb ik er cooler voor, en nog steeds loopt ie vast. De harde schijf ook niet want die heb ondertussne vervangen, en met mijn oude harde schijf had ik het ook. Geheugen kan, processor misschien ook wel, zelf dacht ik aan een fout of iets in het moederbord, maar ik deze problemen volgens mij niet vanaf het begin dat ik deze moederbord gebruik.
Hopelijk heeft iemand adviezen voor me,
Mzzl
Mijn pc is:
Amd athlon 1800+
k7s5a-lan moederbord
chaintech mx-440
maxtor 60 gb
pc-133 256 mb
Ik dacht pas geleden dat het aan mijn vga kaart lag omdat iedere keer als ie vastliep dat ding heel warm was, maar nu heb ik er cooler voor, en nog steeds loopt ie vast. De harde schijf ook niet want die heb ondertussne vervangen, en met mijn oude harde schijf had ik het ook. Geheugen kan, processor misschien ook wel, zelf dacht ik aan een fout of iets in het moederbord, maar ik deze problemen volgens mij niet vanaf het begin dat ik deze moederbord gebruik.
Hopelijk heeft iemand adviezen voor me,
Mzzl