Alles bevriest met internetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

leen123

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Berichten
116
Verleden week nieuwe harde schijf erin en nieuwe windows 10 erop geinstalleerd , werkt erg goed . Behalve met internetten
Als ik Opera of Chrome of Firefox gebruik ...binnen paar secondes bevriest heel de pc ...Moet dan harde reset doen en alles uitschakelen geen andere mogelijkheid.

Ik vind dit zo vreemd , want als ik zoals nu windows Edge gebuik gaat dat wel....werkt goed....je zou bijna gaan denken dat windows de gebruiker "dwingt " om Edge te gebruiken...maar dat verhaal gaat niet op
want op mijn laptop met windows 10 gebruik ik ook altijd Opera en Chrome en die bevriest nooit....
Zo vreemd ...ik snap er niks van...zou mijn windows 10 niet in orde zijn ? Ik heb doodgewoon windows 10 oem versie met sleutel gekocht voor 15 euro gedownload en op dvd gebrand en op nieuwe schijf geinstalleerd .
Alles werkt fantastisch ...behalve dan Chrome en Opera en Firefox....best wel jammer ...want gebruik liefste Opera...beetje raar dit...Windows 10 misschien opnieuw installeren ?
Heb ondertussen alle updates van windows en driver ook allemaal up to date....



MvG Leen
 
Welke virusscanner gebruik je? (soms hebben die ook kuren)
Lees ik ook, twee producten? Alleen Windows Defender ingeschakeld laten. Kunt ook nog een sfc /scannow doen.
 
Laatst bewerkt:
Zet de auto driver update uit en installeer de laatste videokaart driver van de GPU maker zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan