Alles doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

slabbetje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
:mad: ik heb al een tijdje lopen klooien met mn computer nadat er een virus in was gekomen
maar nu is alles ophol geslagen, en nu werkt geen driver niks meer terwijl alles gewoon hoort te kloppen zelfs in de bios

bijvoorbeeld mn geluid:
De geluidskaart is wel geinstalleerd ik heb t geluid's icoontje wel in mn startbalk maar er komt geen geluid uit mn boxen
ik heb ook al mp3 oortjes,mn radioboxen etc. geprobeerd maar niks werkt

heeft iemand een oplossing behalve een nieuwe comp kopen want t moederbord is best bagger :cool: ik gebruik hem alleen maar voor een thuisserver daar is t goed genoeg voor vind ik

Moederbord info link:
Klik

Je zegt een tijdje lopen klooien, je moet je wel realiseren dat je door misschien wel foute acties alles erger hebt gemaakt dan het al was.

Soms helpt een nieuwe kale installatie je uit de brand en bespaard je een berg ellende.

Laatst bewerkt door een moderator:
dat heb ik ook al gedaan,
daarom vind ik t een beetje vaag en idd ik weet dat ik t erger kan maken dan dat t al is ik kijk wel goed uit wat ik doe

ik ga denk gwoon naar iemand toe die er wat meer verstand heeft dan mij die krijgt em vast wel weer beter met een overdosis medicijnen :p

dus je hebt al het OS er op nieuw op gezet .
heb je dan wel geformatteerd voor dat je het OS er weer op zetten .
en heb je dan wel weer de chipset drivers en de drivers voor video en geluid er weer op gezet .

Verplaatst naar --> Windows XP

Kijk daar zit denk ik het probleem, drivers moet je installeren.
Ik zou geen manier kunnen bedenken hoe je die zou kunnen verplaatsen, je weet nooit welke bestanden bij wat hoort. Misschien na dagen lang zoeken en notuleren ?

Dit topic is verplaatst naar de sectie Windows XP.
Deze stond eerst in de Hardware Overige sectie. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan