alles is gestopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

langePat

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Ik zat vanavond tv te kijken en toen ik terug kwam bij de pc zag ik de melding dat er usb aparaten gestopt waren met werken, bleek m'n toetsenbord en muis te zijn, heb net een week geleden m'n pc opnieuw geinstaleerd (zie geluidskaart probleem)....het is een Vista 64bit en krijg nu na een week gezeik echt de neiging om hem door het raam te gooien

Modedit: We houden het taalgebruik hier graag in de nette vormen der Nederlandse taal.

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi langePat,

2 vraagjes,
- Hoe oud is je pc?
- Heb je de nieuwste chipsetdrivers geïnstalleerd?

Het kan zijn dat het iets met je moederbord is.. bijvoorbeeld je condensators die bol staan omdat ze hun beste tijd gehad hebben.

De pc is ongeveer 2 jaar oud, heb nooit de chipset drivers geupdate....misschien niet belangrijk, maar ik had ook een pop up van de bekende politie ransomware paar dagen geleden en toen kreeg ik ook de geluidskaart problemen nu ik er over nadenk, moest firefox opnieuw instaleren om er vanaf te komen (is ook de reden dat ik de pc opnieuw moest instaleren omdat ik een paar weken geleden ook die pop up had en blijkbaar een verkeerd bestand had geknipt naar m'n externe harde schijf)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het probleem zit in het politie virus wat je beschrijft. Op internet zijn veel manieren te vinden om dit virus van je computer te krijgen.

Ok, ik zal is gaan zoeken zodat ik de pc hopelijk opnieuw kan installeren.

Edit: Ik heb alles geprobeerd wat er voor gesteld is maar niks werkt, heb met veel pijn en moeite wel de pc opnieuw kunnen installeren ondanks dat de muis en toetsenbord er telkens mee kapte.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan